Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Glemte selvfølgelig å kjøpe tabletter til oppvaskmaskinen i går og nå er den helt full - kan man bruke noe annet sånn for en gang? Er redd for at Zalo kan skumme for mye? På forhånd takk *skriver handleliste til i morgen nå*
Gjest Ziva Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Bruk zalo du, NOT. Det kommer til å bli et skumbad uten like
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 ehhhh.. kan du ikke vaske opp for hånd? Da kan du bruke Zalo, men IKKE bruk det i maskinen. Utrolig hva unge folk glemmer av dagligdagse ting...... Som å VASKE OPP I KJØKKENVASKEN, MED ZALO OG VANN!
hysterika Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Det er ingenting annet du kan bruke, alt annet gir for mye skum. Jeg hadde latt maskinen stå full til i morgen - du kan vaske opp det du bruker fra nå av for hånd
Himmel og hav Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Zalo kan bli veldig dyrt. En eller annen puttet zalo i maskinen på jobb, og det endte med rørlegger og noen tusenlapper rett ut vinduet for å få den til å virke igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 He-he-he..... må bare le av disse typiske bim-svarene til 2 og 3!!! Selvfølgelig vet jeg at jeg kan vaske opp for hånd - har faktisk gjort det det meste av livet. Og sansynligvis er jeg eldre enn begge dere som svarte nå, så jeg har nok mer erfaring med det enn dere også. MEN, nå var oppvaskmaskinen fullstablet og jeg tenkte at det kanskje (mot formodning?!) var noen her som visste noe som man kunne bruke i steden for.... HI
Dini Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 oppvaskmaskinpulver.. men det regner jeg med du ikke har siden du kun kjøper tabletter.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 oppvaskmaskinpulver.. men det regner jeg med du ikke har siden du kun kjøper tabletter. Det har du rett i... det har jeg heller ikke... Var inne på tanken å bruke nøytralt vaskepulver, men er sikkert like greit å vente til i morgen. Har shinet hele huset, så det var liksom bare dette som stod igjen for at alt var gjort.... derfor utålmodigheten med å få gjort det i dag HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har flere ganger brukt zalo i oppvaskmaskinen, ingen problem. Det er MENGEN som avgjør om det skummer for mye... en liten dråpe eller 2, det går heeeelt fint
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 He-he-he..... må bare le av disse typiske bim-svarene til 2 og 3!!! Selvfølgelig vet jeg at jeg kan vaske opp for hånd - har faktisk gjort det det meste av livet. Og sansynligvis er jeg eldre enn begge dere som svarte nå, så jeg har nok mer erfaring med det enn dere også. MEN, nå var oppvaskmaskinen fullstablet og jeg tenkte at det kanskje (mot formodning?!) var noen her som visste noe som man kunne bruke i steden for.... HI Du er nok uansett yngre enn meg Jeg som svarte med "Ehhhh...." osv. Om du var så erfaren, så ville du visst at der ikke er annet du kan bruke Hva tenkte du selv du kunne bruke? Zalo? Omo? Eller hva? hehehehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Du kan sette den på UTEN noe i. Kjør den to ganger på varmeste programmet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 jeg har brukt vaskepulver ett par ganger:) (til klær ja) gikk fint det
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 He-he-he..... må bare le av disse typiske bim-svarene til 2 og 3!!! Selvfølgelig vet jeg at jeg kan vaske opp for hånd - har faktisk gjort det det meste av livet. Og sansynligvis er jeg eldre enn begge dere som svarte nå, så jeg har nok mer erfaring med det enn dere også. MEN, nå var oppvaskmaskinen fullstablet og jeg tenkte at det kanskje (mot formodning?!) var noen her som visste noe som man kunne bruke i steden for.... HI Du er nok uansett yngre enn meg Jeg som svarte med "Ehhhh...." osv. Om du var så erfaren, så ville du visst at der ikke er annet du kan bruke Hva tenkte du selv du kunne bruke? Zalo? Omo? Eller hva? hehehehe Tviler sterkt på om du er yngre enn meg siden jeg er gammel nok til å kunne vært mor til mange av mødrene her på sidene... men hvis du mot formodning skulle være eldre enn meg så burde du kanskje også ha vært moden nok til ikke å svare spydig på et helt enkelt spørsmål... Foretrekker faktisk å stille spørsmål som i dine ører er dumme enn å være like gammelarrogant som deg
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 Jævla voksne begge 2 tenker jeg! -Jeg er eldre enn deg såh. derfor vet jeg mest! -Nehei, jeg er elst og har myyye mere erfaring enn deg, så det så!!! Haha!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #15 Skrevet 10. juni 2012 Må vel være greit å spørre, uten å bli halshugd..
☆☆☆ Skrevet 10. juni 2012 #16 Skrevet 10. juni 2012 Bank på hos naboen, smil og be om å få låne. Funker utmerket
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 He-he-he..... må bare le av disse typiske bim-svarene til 2 og 3!!! Selvfølgelig vet jeg at jeg kan vaske opp for hånd - har faktisk gjort det det meste av livet. Og sansynligvis er jeg eldre enn begge dere som svarte nå, så jeg har nok mer erfaring med det enn dere også. MEN, nå var oppvaskmaskinen fullstablet og jeg tenkte at det kanskje (mot formodning?!) var noen her som visste noe som man kunne bruke i steden for.... HI Du er nok uansett yngre enn meg Jeg som svarte med "Ehhhh...." osv. Om du var så erfaren, så ville du visst at der ikke er annet du kan bruke Hva tenkte du selv du kunne bruke? Zalo? Omo? Eller hva? hehehehe Tviler sterkt på om du er yngre enn meg siden jeg er gammel nok til å kunne vært mor til mange av mødrene her på sidene... men hvis du mot formodning skulle være eldre enn meg så burde du kanskje også ha vært moden nok til ikke å svare spydig på et helt enkelt spørsmål... Foretrekker faktisk å stille spørsmål som i dine ører er dumme enn å være like gammelarrogant som deg Da bør du minst være 60, om du skulle være min mor Ja, i mitt hode blir slike spørsmål teite, dersom man i tillegg påstår å kunne alt mulig pga erfaring, slik du gjør...... Så ta svarene fra de som kunne vært våre unger, da. Om du foretrekker de
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #18 Skrevet 10. juni 2012 Ha i litt salt eller eddik og kjør den som vanlig. Går greit for en gangs skyld.
Gjest Heartbroken Skrevet 10. juni 2012 #19 Skrevet 10. juni 2012 He-he-he..... må bare le av disse typiske bim-svarene til 2 og 3!!! Selvfølgelig vet jeg at jeg kan vaske opp for hånd - har faktisk gjort det det meste av livet. Og sansynligvis er jeg eldre enn begge dere som svarte nå, så jeg har nok mer erfaring med det enn dere også. MEN, nå var oppvaskmaskinen fullstablet og jeg tenkte at det kanskje (mot formodning?!) var noen her som visste noe som man kunne bruke i steden for.... HI Du er nok uansett yngre enn meg Jeg som svarte med "Ehhhh...." osv. Om du var så erfaren, så ville du visst at der ikke er annet du kan bruke Hva tenkte du selv du kunne bruke? Zalo? Omo? Eller hva? hehehehe Tviler sterkt på om du er yngre enn meg siden jeg er gammel nok til å kunne vært mor til mange av mødrene her på sidene... men hvis du mot formodning skulle være eldre enn meg så burde du kanskje også ha vært moden nok til ikke å svare spydig på et helt enkelt spørsmål... Foretrekker faktisk å stille spørsmål som i dine ører er dumme enn å være like gammelarrogant som deg Da bør du minst være 60, om du skulle være min mor Ja, i mitt hode blir slike spørsmål teite, dersom man i tillegg påstår å kunne alt mulig pga erfaring, slik du gjør...... Så ta svarene fra de som kunne vært våre unger, da. Om du foretrekker de Jøss.... Dårlig dag? Om man bare skulle kunne stille kloke spørsmål, var det vel neppe behov for noe forum i det hele? Gjør det vondt å føle seg så mye bedre enn andre?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #20 Skrevet 10. juni 2012 He-he-he..... må bare le av disse typiske bim-svarene til 2 og 3!!! Selvfølgelig vet jeg at jeg kan vaske opp for hånd - har faktisk gjort det det meste av livet. Og sansynligvis er jeg eldre enn begge dere som svarte nå, så jeg har nok mer erfaring med det enn dere også. MEN, nå var oppvaskmaskinen fullstablet og jeg tenkte at det kanskje (mot formodning?!) var noen her som visste noe som man kunne bruke i steden for.... HI Hehe, helt utrolig at det går an å svare slik. Lurer på om de hadde svart deg sånn face to face.. "kan jeg bruke salo?" og fått et brølende svar tilbake "HAR DU IKKE HøRT OM å VASKE OPP FOR HåND?!?!?" Ville trodd mennesket var totalt forstyrret i hodet..
I scream for icecream! Skrevet 10. juni 2012 #21 Skrevet 10. juni 2012 Jeg ville bare kjørt maskina to ganger på varmeste programmet, jeg, sånn som en foreslår her. Så kan du bare sjekke om det er rent før du tar det ut. To ganger på 70grader bør jo holde? Anyhew, synes det er helt hårreisende hvordan folk får seg til å svare her inne.
Von Hertelhofen Skrevet 10. juni 2012 #22 Skrevet 10. juni 2012 At det ikke går an å svare ordentlig her på anonymforum bør jo være innlysende for alle som har vært her en stund. Spør aldri om noe hvis en ikke tåler negative og frekke svar.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #23 Skrevet 10. juni 2012 Blenda Sensitiv gjorde oppvasken strålende ren Så ikke råd om å kjøre maskinen to ganger og det om salt og eddik - men det fungerer sikkert også! Takk for de fornuftige svarene
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #24 Skrevet 10. juni 2012 Av egen erfaring- IKKE bruk zalo Testet da jeg bodde på hybel og ikke hadde råd til oppvasktabeletter... Skal si det ble skinnende på kjøkkenet etterpå! Jeg har brukt en pitteliten dæsj klor, så har jeg kjørt den 2 ganger. Første gang med, andre uten. Så var jeg sikker på at det ble helt reint.
Lettie Skrevet 10. juni 2012 #25 Skrevet 10. juni 2012 Ser noen svarer at man kan bruke vaskepulver. Husker noen småjenter satte på oppvaskmaskinen med vaskepulver for klær på jobben for mange år siden. Det skummet helt enormt utover gulvet. Aner jo ikke hvor MYE de brukte da, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå