Gå til innhold

Belly Bandit vs. hold in singlet!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi... litt rask på avtrekkeren der!! :-)

Sist kjøpte jeg meg en hold in singlet hos Lavida. Følte den hjalp mye med å få magen "på plass" etter fødselen. Ser at det nå er diskusjoner om Belly Bandit.

Er det noen som har erfaring fra begge deler? Er Belly Bandit hvert prisen i forhold til hold in singletene som er på markedet? :-)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med noen av delene, brukte ingenting sist gang. Men jeg synes Belly Bandit er veldig dyr - tenkte å kjøpte hold-in undertøy på Lindex. Ellers ser jeg at hold-in undertøyet har fått en rennessanse, så hold-in truser på H&M til kr 99 her om dagen, og denne artikkelen på kk.no i går:

http://www.kk.no/897022/naa-skal-hold-in-toyet-vises-frem

Virker som om det har kommet mye bra å velge mellom i markedet nå? Hvis Belly Bandit har en spesiell effekt som ikke annet hold-in undertøy kan by på, så vil jeg gjerne også lese det :)

Skrevet

http://pavis.no/kroppsformet_magebelte_korsett/P_35

jeg har kjøpt denne. den er en god del billigere enn belly bandit. har enda ikke prøvd den, blir satt igang i morgen, men den ser veldig bra ut.

grei nok høyde, går rett nedfor bh kanten å lett å justere etter kropsfasong. Har prøvd den på mannen :P hehe

Skrevet

Ja, har sett at det er kommet mye i butikkene i det siste! Det jeg syntes var litt dumt med singletten var da jeg skulle amme! Tenkte derfor at et belte/ korsette kan være bra! :-)

Til dere som har prøvd Belly bandit eller lignende; er den behagelig på?

Lykke til i morgen! :-)

Skrevet

Hvorfor må man bruke hold-in eller belly bandit?? hilsen førstegangsfødende og undrende :)

Skrevet

Tusler rundt i Belly Bandit nå for tida. Brukte den forrige gang og, og var fornøyd, men da var jeg ikke klar over tilbudet av hold-inrodukter.

Min BB er kanskje en str for stor, så det er vel ikke ideellt. Synes den uansett er for stiv, og den former seg ikke rundt kroppen. Den synes under klær og er ikke veldig behagelig. Kanskje den presser bedre på livmora slik, men jeg tviler. Hold-in undertøy er nok i hvertfall mer flatterende!

Skrevet

Hvorfor må man bruke hold-in eller belly bandit?? hilsen førstegangsfødende og undrende :)

Trykk på magen skal visstnok hjelpe mage og livmor tilbake til sin opprinnelige form raskere. Det kan ta lang tid før kroppen er som før... Jeg prøvde ikke sist, men har kjøpt the cinch denne gangen for å prøve. The cinch er litt dyrere enn belly bandit, men er til gjengjeld justerbar...

Skrevet

http://pavis.no/kroppsformet_magebelte_korsett/P_35

jeg har kjøpt denne. den er en god del billigere enn belly bandit. har enda ikke prøvd den, blir satt igang i morgen, men den ser veldig bra ut.

grei nok høyde, går rett nedfor bh kanten å lett å justere etter kropsfasong. Har prøvd den på mannen :P hehe

Hvilken str på lenden kjøpte du? :-)

Skrevet

Jeg kjøpte triumph shape truse i dag, går helt opp til bh. Og en hold in singlet. Ikke ille pris heller, 249 kr pr del. Så etterpå at de hadde lignende kjempefine truser på Lindex til 199 kr. Der hadde de og korsett/ magebelte, så verdt å kikke innom der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...