Gå til innhold

Til deg som har født! (heldiggris)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var de første signalene på at det kanskje var noe på gang?

Da mener jeg ikke rier med 5min mellom, men sånne småting dere kanskje ikke tenkte over der og da... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slimproppen gikk ett par dager før, å det kom en del slim i 2 dager fram mot fødsel. ellers ingen tengn før jeg våknet av rier kl 6 på morran :) striken kom 2 dager før termin :)

Skrevet

Mensmurringer i økende grad de siste 5 døgnene. Slimproppen gikk noen få timer før vannet.

Skrevet

Løs mage, magen min har virkelig tømt seg et døgn før. En god forberedelse :-) Jeg har også blitt mye roligere, tatt meg tid til å slappe av uansett hva jeg skulle gjort. Er vanligvis i full fart...

Slimproppen har gått når fødsel er i gang, en av de første tegnene. Men det andre har vært 1-2 dager før...

Skrevet

Hos meg gikk slimproppen på morgenen, på kvelden begynte riene også var hun ute i løpet av natten :)

Skrevet

jeg hadde plutselig 6cm åpning da jeg kom på kontroll, men ingen rier eller noe. ble satt i gang senere samme uke, men hadde nok gått i fødsel kort tid etter :)

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men svarer alikavel :P

Jeg hadde ingen tegn, men 14 august var min samboers bror og hans utkårede på besøk i tr.heim sammen med barnet sitt. På Egon på City Syd fikk vi vite at de ventet sin nr. 2.Ute på parkeringsplassen fikk jeg et skikkelig knepp i magen. Ikke noe vann, ingenting annet. Kl halv 4 samme natt våknet jeg av rier og gutten av ute 10 på 10 den 15. :)

Ingenting utenom det vanlige for uten dette kneppet eller hva jeg skal kalle det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...