Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. juni 2012 #26 Skrevet 10. juni 2012 Nei, 25 år er da helt passelig det. Synes altfor mange venter for lenge jeg. Men nå er kanskje ikke min målestokk den beste sånn sett
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #27 Skrevet 10. juni 2012 Ja, du er for ung. Du bør høre på de på jobben og slutte og planlegge.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #28 Skrevet 10. juni 2012 til dere som sier at jeg er for umoden så er det ikke det det står på, er alder det er snakk om! takk til alle svar spennende å lese om hvor gamle dere var/er når dere fikk og begynte å planlegge HI
blå2010+rosa2013 Skrevet 10. juni 2012 #29 Skrevet 10. juni 2012 jeg er 25 og samboer er 27 og vi har begynt å planlegge vi føler tiden er inne for oss kjør på og lykke til :D
Helhana Skrevet 10. juni 2012 #30 Skrevet 10. juni 2012 Var dette råd fra litt "eldre" uten barn, eller? Jeg fikk selv jenta mi som 22åring, helt perfekt for oss. Utdannelse og hus i boks. Trivel som ung mor og heller (kanskje) nyte barnebarn i "ung" alder
vilde17 Skrevet 29. september 2013 #32 Skrevet 29. september 2013 Beklager for at jeg bryter inn, men jeg trenger litt hjelp. Hadde ubeskyttet sex med kjæresten min og nå er det 3 uker siden jeg skulle hatt mensen.. Har stadig vondt i hodet, føler meg oppblåst og har fått mørke ringer rundt brystvortene. Tok en test for to uker siden, som var negativ. Tok enda en for en uke siden som også var negativ.. Det som skurrer er at vi hadde sex tre dager før forventet mens, er det i det hele tatt mulig å bli gravid da? Hvis det er mulig, er jeg kun tre uker på vei og kanskje derfor testene har slått ut som negative.... hjeeelp?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #33 Skrevet 29. september 2013 Ta deg en tur på helsestasjonen og test deg gratis:) Anonymous poster hash: ff95d...564
Line-mamma til to herlige Skrevet 29. september 2013 #34 Skrevet 29. september 2013 Jeg har akkuratt fylt 23 og venter nr 2 nå en av dagene:) Syns det er topp jeg!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #35 Skrevet 29. september 2013 VI planla vår første da jeg var 22, er nå 24 og på vei med nr 2 Så absolutt ikke for ungt ved 25 mener jeg, vil heller være en ung mor enn en gammel mor vil jeg si.. Anonymous poster hash: 45145...f6b
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. september 2013 #36 Skrevet 29. september 2013 Når er man for ung og når er man for gammel? Fins det egentlig noe fasitsvar på det? Har dere bolig, utdannelse og jobb, og føler dere modne for barn så tviler jeg på at dere er for unge. Selv fikk jeg ikke barna mine før jeg var over 35, trives godt med det, men hadde jeg vært i en annen livssituasjon (les: vært sammen med han som nå er min mann) enn hva jeg var da jeg var 25, så hadde vi nok gjerne fått ungene da. Det er fordeler og ulemper ved å være "eldre" foreldre, det er det sikkert også ved å være "unge" foreldre, og helt sikkert også ved å være foreldre i "normal" foreldrealder. Men hva er så "normal" alder for førstegangsforeldre? Det viser seg jo i statistikken at foreldres alder ved førstegangsfødsel stiger her til lands, og selv om jeg er "eldre" mor selv, så er jeg slett ikke sikker på om det er utelukkende positivt. Heller tvert om, er jeg redd. Hva blir mitt svar på ditt spørsmål, tro? Er ikke helt sikker, men jeg tror vel helst at man er i passende førstegangsforeldrealder (dagens lengste ord!) når man er klar for å ta i mot og ta vare på barnet. Med andre ord - kjør på, hvis dere føler at det passer nå. Håper dere får klaff ganske fort! Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #37 Skrevet 29. september 2013 Spiller ingen rolle om du er 18 år, eier tre hus, en hytte, femten biler og åtte båter+en hund! Eller om du er 38 og eier det samme! Har fancy utdannelse og million dollar jobben! Den mentale alderen og hva du er klar for i hjertet og hodet teller åttiåtte ganger mer. Anonymous poster hash: 709f3...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå