Gå til innhold

Lillebror er født ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det overstått ;-) alt gikk etter planen og på fredag kl 10:48 kom lille bror til verden , 3165 g og 48 cm lang. Liten men frisk og velskapt ;-)

Nå koser vi oss på enerom på Ahus , takk og pris for det , for han sliter med å lære å suge og det er myyyye skriking . Må skryte av barselfolk på Ahus , fantastisk sted , dem står jo nærmest på hodet for å hjelpe oss .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh!! Gratulerer!! Gleder meg til det er min tur, særlig siden tre storebrødre skal få en lillesøster! :) det blir stor stas. Kos dere masse :)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet (endret)

Gratulerer:) min sønn slet med å ta ordentlig tak helt til tungebåndet ble kuttet da en barnepleier så at det var for kort..

Endret av Mammatil1ermann+litenspire
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kos dere! :)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Så kjekt at alt gikk fint:)

Skrevet

Gratulerer sååå masse :)I morgen tidlig er det min tur :)

Skrevet

Lykke te' i mårå Linn 78:) Eg sitte i soffen med snuppå å kose meg. Låg to netter itte jentå va kommen, så nå e det kun kosing hima:)
Skrevet

Gratulerer så masse med prinsen :)

Skrevet

Lykke te' i mårå Linn 78:) Eg sitte i soffen med snuppå å kose meg. Låg to netter itte jentå va kommen, så nå e det kun kosing hima:)

Tusen takk for det :) "sjekka inn" på sykehuset idag, så nå er jeg temmelig klar for å bli ferdig :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen ! Skal mest sannsynlig hjem i morgen , ble ikke noe barselhotell på oss pga sugetrobbel hos babyen , og i dag er vi gått over til flaske for at han skal lære seg å suge . Det blir en del timer på ammepiliklinikk fremover , men melken begynner å komme så forhåpentligvis slutter vi snart helt med nan og det blir bare morsmelk, selv med pumping og flaske :/) bedre enn ingenting .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...