mamma til s@lma Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Da er det overstått ;-) alt gikk etter planen og på fredag kl 10:48 kom lille bror til verden , 3165 g og 48 cm lang. Liten men frisk og velskapt ;-) Nå koser vi oss på enerom på Ahus , takk og pris for det , for han sliter med å lære å suge og det er myyyye skriking . Må skryte av barselfolk på Ahus , fantastisk sted , dem står jo nærmest på hodet for å hjelpe oss .
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Åhhhh!! Gratulerer!! Gleder meg til det er min tur, særlig siden tre storebrødre skal få en lillesøster! det blir stor stas. Kos dere masse
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Gratulerer:) min sønn slet med å ta ordentlig tak helt til tungebåndet ble kuttet da en barnepleier så at det var for kort.. Endret 10. juni 2012 av Mammatil1ermann+litenspire
Bamsemams74 Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Gratulerer, gratulerer! Så kjekt at alt gikk fint:)
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Gratulerer sååå masse :)I morgen tidlig er det min tur
Martha Elisabeth Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Gratulerer sååå masse :)I morgen tidlig er det min tur Lykke te' i mårå Linn 78:) Eg sitte i soffen med snuppå å kose meg. Låg to netter itte jentå va kommen, så nå e det kun kosing hima:)
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Gratulerer sååå masse :)I morgen tidlig er det min tur Lykke te' i mårå Linn 78:) Eg sitte i soffen med snuppå å kose meg. Låg to netter itte jentå va kommen, så nå e det kun kosing hima:) Tusen takk for det "sjekka inn" på sykehuset idag, så nå er jeg temmelig klar for å bli ferdig
mamma til s@lma Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2012 Tusen takk alle sammen ! Skal mest sannsynlig hjem i morgen , ble ikke noe barselhotell på oss pga sugetrobbel hos babyen , og i dag er vi gått over til flaske for at han skal lære seg å suge . Det blir en del timer på ammepiliklinikk fremover , men melken begynner å komme så forhåpentligvis slutter vi snart helt med nan og det blir bare morsmelk, selv med pumping og flaske :/) bedre enn ingenting .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå