Gå til innhold

Hjelp!!! Er dette kynnere??

Anbefalte innlegg

Var på toalettet i natt, og da jeg hadde lagt meg igjen fikk jeg kjempe vondt i magen. Litt Overnskambeinet, i midten av magen. Så ganske langt nede. Hadde ikke sjans til å ligge på siden før etter 5-10 min pga smerter.

Var ikke kjempe kjempe kjempe vondt, men allikevel veldig vondt. Gav seg etter kanskje 5 min da jeg bare lå på ryggen, men tok kanskje 10 min før jeg fikk lagt meg på siden og at det var over.

Er førstegangs, 24+0. Aldri hatt denne smerten før, og håper det er kynnere.

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143944638-hjelp-er-dette-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ligger nå med samme smertene.. fikk de plutselig i kveld å føler meg øm og støl i hele magen og har lyst til å kaste opp:(..aldri kjent dette før..krampefølelse ga seg etter ca 20 min men er enda støl..trodde ikke kynnere skulle være vonde...

Gjest Mammantil2prinser

Etter min erfaring så kan dette godt være kynnere. Med førstemann tror jeg jeg begynte å få kynnere allerede fra uke 20 og de var alltid smertefulle! Så smertefulle at på slutten når kynnerene hadde gått over til modningsrier? Eller hva det kalles, så merket jeg ikke forskjell. Kom på sykehus (pga alvorlig svangerskapsforgiftning ) og var moden med 3cm!:)

Men kynnere er jo ikke vondt?! Bare ubehagelig! Der er mine iallefall...gjør det vondt ville jeg kontaktet føden!

Jeg er førstegangs så jeg har ingen erfaring med dette,men ut fra alt jeg har lest kan kynnere gjøre veldig vondt. Har også lest om folk som er sykemeldt fordi de er så plaget med kynnere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...