Gå til innhold

Kjedlig September klubb :/

Anbefalte innlegg

Ja høres kanskje veldig dumt ut men jeg synes faktisk septemberklubben vår er kjempe kjedlig! Guri så lite som skjer inne hos oss?

Er "på besøk" på andre terminklubber og det ser ut som om det skjer myye mer enn her..

Hva skjer med oss september mammaer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143944612-kjedlig-september-klubb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

God idè;D

jeg er 23+5 idag, og alt er veldig vel. Mye bekymret, men det er kanskje vanlig?!:)

Jeg har en laaavtliggende morkake, så er lettere for å få blødninger.. hadde en på søndag og fikk helt sammenbrudd. Men alt var heldigvis fint med lille bebiss <3

Hva med deg? Nå i September har du termin? Vet du hva det blir?:)

Skjønner deg veeeeldig godt! Håper det går bra med dere :) Jeg har ei vennine med samme "problem" som deg, men nå er hun i uke 39 og venter på fødsel :) Så det kommer nok til å gå veldig bra!

Er selv en kjempe bekymret mamma, eller kommede mamma :)

Dette er vår første baby og alt er nytt og skummelt..

Jeg er 28 uker, har termin 7 september :) Vi får en gutt.

Var på tidlig ultralyd i uke 16, hadde vondt i den ene eggestokken. Men alt så veldig bra ut. Var også på rutineultralyden og fremdeles en liten gutt i magen.

gruppen på facebook er hemmelig, så er ingen så får vite at du er med i den, eller hva du skriver (uten om gruppen selv). det er mye aktivitet i den gruppen. tror ikke det er mange som er med i den gruppen, som er innom forumet her lenger. men selvsagt frivillig. tror ikke det kommer til å blomstre opp noe aktivitet her.

Annonse

Forklaringen er facebook gruppen som ble opprettet for september mammaene. Der er det veldig aktivt. Er bare å gi beskjed om du vil bli med :)

Jeg vil gjerne være med :)

Da må du sende meg en pm med navnet ditt så skal jeg legge deg til :)

Hei!

Jeg har termin 21.09 og vil gjerne med

Med på FB-gruppen

Sender deg en PM Lillchris :)

• 3 uker senere...

Jeg har meldt meg helt ut av både facebook termingruppen fordi der ble det alt for mange hormonelle kvinnfolk som ble ufine. Så da fant jeg ut at det var like greit å la hver.. å angrer ikke på det =) Er ikke så mye her inne lenger heller.. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...