litenprins + spire Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 I løpet av mnd her kommer lillebror, har en sønn på 13 mnd fra før så blir veldig tette disse to Så har dere noen tips, råd om amming, rutiner osv egentlig ALT KOM MED DET !!
seigdamererbest Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Ferdige middager i frysen for de förste ukene.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Har du sett her; http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143943329-dere-med-to-tette-noe-jeg-ma-ha/ Her er det en del tips ihvertfall
cmilla80 Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Som tvilling mor kan jeg anbefale deg å investere i en god dobbelvogn som også har fester til bilseter.. Must... Kanskje en ammepute, så kan du amme begge samtidig om du fortsatt ammer. Dermed får du de samkjørte. Hver sin vippestol, der får man mye avlastning.. En kan få flasken der evt, mens du ammer den andre! En solid lekegrind. Da er barnet trygt, mens du skifter på det andre barnet. Sterilesator! Om begge bruker flaske. Tja, det var det jeg kom på i farta:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå