litenprins + spire Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 I løpet av mnd her kommer lillebror, har en sønn på 13 mnd fra før så blir veldig tette disse to Så har dere noen tips, råd om amming, rutiner osv egentlig ALT KOM MED DET !!
snuppelura-jente10 Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Har vel ikke så mange tips å komme ned, men kan fortelle litt hva jeg har gjort. Jeg har to veldig tette, 11 mnd i mellom dem. Yngste er nå 7 mnd. Har begge hjemme. Vært mye slit, men også gått bedre enn fryktet. De første ukene lurte jeg på hva i alle dager jeg hadde gjort. Eldste var litt sjalu, men gikk fort over. Leste til den eldste mens jeg ammet den yngste. da den yngste var 2 mnd jobbet jeg med leggerutiner, gikk veldig fint. Da var det kvelden kl 19. Ellers har vi tatt det litt som det kommer, den yngste har måttet skrike litt mer enn førstemann, men er en blid baby. Kan si at de 6 første månedene vartøffet. Nå leker vi sammen på gulvet alle sammen, den yngsteo kan krabbe og får da vært mer med. Dette går nok veldig fint, lurer du på noe er det bare å spørre. Masse lykke til.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 to med 15,5 mnd i mellom. Opplevde aldri sjalusi fra storesøster. noen tips: stell babyen på matte på gulvet så storesøskenet kan hjelpe til, dobbelvogn med babybag er et must, kjøp to av tutekopper, kule håndklær osv så slipper en krangling, samkjør de med bleier raskt, så slipper en å ha flere størrelser som må kjøpes. Nå er våre 4 og snart 3 og verdens beste venner! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå