Sonnas 2 vidunder Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Har en gutt på 5 år... litt i tidligste laget kanskje?
Gjest AnneS Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Tror nok det blir for innviklet for en 5-åring ja. Veldig mye å følge med på, mange karakterer og hendelser. Jeg har en gutt på snart 8 og han har ikke lest HP. Blir nok noen år til enda.
blå2010+rosa2013 Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobber i 1klasse og vi har mange der som både har lest bøkene og sett filmene :-) de er jo 6 år da men tror det kommer ann på barnet. Noen i klassen vet ikke hvem harry potter er mens andre vet nesten mer enn meg :-P og jeg er storfan av harry potter.:-)
Gjest AnneS Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobber i 1klasse og vi har mange der som både har lest bøkene og sett filmene :-) de er jo 6 år da men tror det kommer ann på barnet. Noen i klassen vet ikke hvem harry potter er mens andre vet nesten mer enn meg :-P og jeg er storfan av harry potter.:-) Har seriøst 6- åringer lest 7 bøker på 500-1000 sider?! Da er jeg imponert! Mine har også sett filmene, men det er jo kun 2-3 timer å konsentrere seg, bli litt annerledes
tante grusom master of law Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobber i 1klasse og vi har mange der som både har lest bøkene og sett filmene :-) de er jo 6 år da men tror det kommer ann på barnet. Noen i klassen vet ikke hvem harry potter er mens andre vet nesten mer enn meg :-P og jeg er storfan av harry potter.:-) Har seriøst 6- åringer lest 7 bøker på 500-1000 sider?! Da er jeg imponert! Mine har også sett filmene, men det er jo kun 2-3 timer å konsentrere seg, bli litt annerledes De sitter jo ikke å leser i en omgang da. Vi har foreløpig lest første boken for vår femåring og han synes den er veldig bra.
Sonnas 2 vidunder Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2012 Takk for svar :-) da tror jeg kanskje jeg vurderer harry til han på 5 :-) min erfaring er at bøker er bedre enn film, da lager barnet egne, snillere bilder enn det de får presentert på tv. Og tror kanskje ikke det er 1 klassingene som har lest bøkene, men de har vel gjerne fått boken lest for seg? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå