Gå til innhold

Når kan man begynne å lese harry potter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 år... litt i tidligste laget kanskje?

Gjest AnneS
Skrevet

Tror nok det blir for innviklet for en 5-åring ja. Veldig mye å følge med på, mange karakterer og hendelser. Jeg har en gutt på snart 8 og han har ikke lest HP. Blir nok noen år til enda.

Skrevet

Jeg jobber i 1klasse og vi har mange der som både har lest bøkene og sett filmene :-) de er jo 6 år da men tror det kommer ann på barnet. Noen i klassen vet ikke hvem harry potter er mens andre vet nesten mer enn meg :-P og jeg er storfan av harry potter.:-)

Gjest AnneS
Skrevet

Jeg jobber i 1klasse og vi har mange der som både har lest bøkene og sett filmene :-) de er jo 6 år da men tror det kommer ann på barnet. Noen i klassen vet ikke hvem harry potter er mens andre vet nesten mer enn meg :-P og jeg er storfan av harry potter.:-)

Har seriøst 6- åringer lest 7 bøker på 500-1000 sider?! Da er jeg imponert!

Mine har også sett filmene, men det er jo kun 2-3 timer å konsentrere seg, bli litt annerledes :)

Skrevet

Har seriøst 6- åringer lest 7 bøker på 500-1000 sider?! Da er jeg imponert!

Mine har også sett filmene, men det er jo kun 2-3 timer å konsentrere seg, bli litt annerledes :)

De sitter jo ikke å leser i en omgang da.

Vi har foreløpig lest første boken for vår femåring og han synes den er veldig bra.

Skrevet

Takk for svar :-) da tror jeg kanskje jeg vurderer harry til han på 5 :-) min erfaring er at bøker er bedre enn film, da lager barnet egne, snillere bilder enn det de får presentert på tv.

Og tror kanskje ikke det er 1 klassingene som har lest bøkene, men de har vel gjerne fått boken lest for seg? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...