Gå til innhold

Hva tror dere?? Skjer det noe her snart tro.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 100% sikker på at jeg lakk fostervann i går kveld. Dro på føden å fikk sjekket meg. De mente vannet ikke var gått, akkurat som ved 1. Fødsel. Da våknet jeg av at vannet gikk, og mannen min skiftet sengetøy, men de mente fortsatt på føden at jeg ikke hadde gått. Det de fant ut i går var at jeg hadde lite fostervann og skal bli fulgt opp til uka, om ikke noe setter igang naturlig. Har termin til onsdag.

Etter undersøkelsen hadde slimproppen gått.

I natt har jeg våknet hver halvtime av kraftige tak og smerter. Kan vel kalles rier, men tror det skal gjøre vondere. Har hvert totalt slått ut i hele dag. Mamma kom og henta 4 åringen i 10 tiden , og jeg har sovet av og på helt til kl 16 i dag. Har våknet med småtak en gang iblant, og har vel hat 6-8 rier siden jeg sto opp kl 16.

Er det noe på gang her tro, eller er det bare lureri. Det sies jo at når man nærmer seg fødsel så trenger kroppen hvile, og jeg har ikke hvert så her sliten på mange mange uker. Har hvert alt for effektiv for mitt eget beste de siste ukene egentlig:)

Håper det skjer noe snart, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres akkurat ut som meg, jeg har termin på tirsdag.

Har hatt MYE murringer og tak, og maserier som jeg husker fra sist gang jeg skulle føde. Men da hadde je det bare selve dagen jeg fødte, fødteseint på kvelden.

Kjennervirkelig det nærmer seg, er kvalm, springer på do i ett enormt nedpress osv.

Men jeg tror ikke noe skjer de nærmeste dagene for det om.

Det med fostervannet kan være at det hat gått hull på den ytterste hinnen.da vil det lekke fostervann, men du kan gå lenge med en hinne.

Og for å si det sånn, har du termin på onsdag så har du uansett ikke lenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...