3 prinser prinsesse på vei Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Tør nesten ikke håpe, men det kjennes sånn ut!! Har vært stresset på at hun lå i seteleie 1 måneds tid, og da jeg fikk vite det skjønte jeg at sånn har hun ligget en stund. Etter siste kontroll på mandag ( er 35 uker i dag) lå hun fortsatt i sete, jordmor ble ikke stresset, men det ble jeg!!!! Var hos akupunktør og lurte på om hun hadde snudd seg på torsdag, men etter ul hos jordmor lå hun fortsatt i sete!! Har de siste dagene stått på alle fire til jeg jeg har vært helt kvalm hehe, men i går tror jeg jaggu hun snudde seg!!, krysser fingre. Kjennes helt annerledes ut i sparkene hvertfall.
live09 Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Alle fire? Hvorfor det? Skal det hjelpe? Sete her og...
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2012 Å stå på alle fire hjelper visst ja! Det hjalp hvertfall her, og jordmødre og fysioterapeuter anbefaler det. Vet ikke hvorfor, men jordmor mente det hjalp til å løfte barnet ut av bekkenet, og at når det var gjort, var hodet på baby det tyngste på kroppen slik at det ville bli lettere for baby å flikke rundt. Hun har ligget leeenge i seteleie her, og siden jeg begynte med å stå på alle fire på mandag så har hun jo snudd seg ( håper jeg!) Jeg sto på knærne i sofaen og med albuene ned i gulvet. Om du ikke klarer det, så knærne i gulvet og ligg så lavt du kan på underarmene. Også da noen minutter av gangen, flere ganger daglig. Akupunktur er også anbefalt. Har prøvd det en gang bare, og vet jo ikke om det var med på å hjelpe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå