me_87 Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Hva vasker dere matten som babyen deres på? Er litt usikker på hva jeg kam bruke med tanke på at han spiser på matten. Har sånn fargerik puslespillmatte med tall på.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Her har vi krabbeteppe oppå matten, som vi vasker i vaskemaskinen, kommer det noe på matten, så spyler jeg den ren i dusjen, noe jeg gjør gjevnlig med tanke på støv ol. Men enda ikke vasket den med annet enn vann. Brukes til barn nr 2 nå. Siden vi bruker tepper oppå matten, så ser jeg ikke helt behovet for å vaske den, den blir ikke gulpet på eller noe annet, Men hva med zalo spray og skylle veldig godt av i dusjen etterpå? Man bruker jo litt zalovann for å vaske flasker ol, så det må da funke det, bare man får bort all såpen.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Vi har sånn stor treningsmatte fra Barnas Hus, og den vasker jeg bare med en klut og vann.
me_87 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2012 Okey da prøver jeg zalo Syns det er greit å bruke slags såpe med jevnlig mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå