Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere som spår være så snill å ta en titt på meg.

Jeg var ukkurat 12 uker på vei og spottet litt brunlig i ett døgn. Dro til gyn i går og der hadde embroyet stoppet å vokse fra uke 6. Det ble konstatert MA på a-hus i går.

Som vi hadde gledet oss. Alt er bare så trist og svart. Jeg er helt knust. Til nå har jeg gått gjennom 2 dødfødsler helt frem til terminen (først en gutt og så en jente), 2 sa og nå 1 MA. Jeg har heldigvis 2 levende flotte barn som jeg er veldig glad i. Gutt på 6 år og en jente på 1 år.

Ser dere noe positiv som skjer i livet mitt? Evnt. barn, kjønn? Når blir jeg gravid igjen, er jo akkurat ikke ung lenger, men vi ønsker så inderlig barn nr. 3.

Tusen takk på forhånd til dere som tar tid til å spå.

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Kjære deg! Så fælt det må være å oppleve alt det du har opplevd!

Jeg tror det er lurt å bare la deg få lov å kjenne på sorgen og ta tiden til hjelp. Det er jo slik at man ønsker et lite lys man kan klamre seg til når man har det vondt, men det å bli spådd løser ikke alltid problemet tror jeg.

Jeg vil heller råde deg til å prate med venner, familie, mann evnt om det du føler og få det vonde ut først.

Man må det for å ta neste steg videre. Slik som ting er nå er det nok kaos av følelser som raser rundt og er du "uheldig" å bli spådd av noen som ikke "kan" dette så vil du kunne bli like skuffet og klamre deg til feil gren.

Jeg jobber selv som klarsynt, men vil ikke spå her inne mer ( jeg kaller det heller ikke å spå forresten..) for det er ikke greit for meg å blande privat og jobb. men det er nå en annen sak.

Jeg kan så vidt sette meg inn i smerten du må føle nå, men håper du finner styrke til å se fremover etterhvert!

Som du selv skrev er du jo veldig heldig for at du har to barn fra før, ikke at det gjør ting mindre vondt, men du har hverfall en stor gave i livet ditt og ta vare på den!

Gode ønsker fra meg

Skrevet

Kondolerer.

Utrolig trist å lese at du har vært gjennom en ma :(

Fikk frysninger da jeg leste ditt forrige innlegg, og fikk meg ikke til å svare deg.

Hvis du ønsker så kan jeg se på deg en dag.

Men sier som ho før, snakk med familien din eller noen gode venner. Gi deg tid til å sørge og gråte. Det vil være til hjelp i din sorgprosess.

Sender deg en god klem og håper du klarer å se lyset i tunnelen.

Kos deg med de du har rundt deg.

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. Som sagt jeg er helt nedfor og gruer meg virkelig til å sette tbl. i morgen for å få ut alt.

Jeg som følte meg så glad og spådd av flere som så jeg skulle få en jente og hun skulle bli født med keisersnitt. Levde helt i lykkeverden, men alt ble bare til vrak når jeg fikk vite om MA i morgen.

Igjen tusen takk.

Skrevet

hvis dette hjelper litt så får du jenta di <3

kom over sorgprosessen din og så snart du er klar til å prøve igjen så skal du se det går :)

Skrevet

eg får opp en jente kommer, men ikke med det først, gjerne en som kommer som et siste forsøk, mulig etter dette førsøket også er sluttet.... Sa vil du ha en del fremover.. får opp at kroppen din er sliten og støter alt fra seg så lenge du ikke tar deg sammen og tenker på deg selv.. :( ta deg en god sommer og ikke tenk på annet enn deg eg den familien du har nåså kommer du sterkere tilake fra høsen av :D

Skrevet

Hei!

Jeg får også opp at du må slappe av og nyte livet! Prøv å se de gode tingene du har i steden for alt du har mistet! Nyt sommeren, solen, familien, de nydelig barna dine, mannen som er uendelig glad i deg og alle de rundt dere som bare vil dere godt! Babyen vil komme men jeg tror du skal lære deg å se alt det gode du har først! Slik jeg ser det nå blir det ny baby i oktober eller november:)

Lykke til, gråt og sørg over det du har mistet men feir livet og alt som er godt!

Skrevet

Så trist og høre, kan ikke forestille meg hvordan det er:/

ønsker dere alt godt og lykke til.

Går nok bra tilslutt skal du se:)

Klemmer

Skrevet

Hei jenter, tusen takk for alle svar. Aborterte i går og det er så forferdelig vondt og trist. Livet ser så helt forferdelig ut akkurat nå. Vet jammen meg ikke om vi skal tørre å prøve igjen eller ikke, men ønsket blir enda sterkere nå man mister.

Hvis dere ser noe i forhold til baby, kjønn?

Igjen tusen takk snille snille spå jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...