Nabla Skrevet 9. juni 2012 #1 Del Skrevet 9. juni 2012 Hei, Tenkte jeg ville høre her om det er noen som har opplevd samme som meg, med en slags stikkende smerte som plutselig kommer helt helt nederst i ryggen/rompa. Jeg har opplevd det flere ganger denne uka, kun på min venstre side, men fy så vondt det er der og da. Kjenner det er litt vondt å gå rett etterpå, virker liksom litt stiv da... Men hva kan det være?? Det er akkurat som om noen stikker noe sylskarpt inn i rygg/rompa der i noen sekunder for så at det forsvinner... Er det noen som har opplevd det samme, eller vet hva det kan være? Føler det har kommet litt oftere denne uka - har hatt det et par ganger tidligere, men da lenge mellom hver gang. Jeg er gravid i uke 18. Håper noen kommer med tips til hva det kan være, eller om det er grunn til å kontakte lege osv? Har egentlig ikke time hos lege før i august igjen.... og det er jo en god stund til.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143944466-stikkende-smerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå