Miola Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Og utifra min EL er forventet mensdag ca. i morgen.. Dette går nok ikke veien
sjeroks Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Og utifra min EL er forventet mensdag ca. i morgen.. Dette går nok ikke veien Men rd 8, er ikke det ganske tidlig å teste da? Jeg testet ikke positiv før rd 13.. Krysser fingrene for at du bare har testet fortidlig. du vet egget trenger ikke feste seg før rd7 og da vil det jo ikke komme hcg i urin enda *klemme* Endret 9. juni 2012 av sjeroks
Miola Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2012 Tusen takk for oppmuntring Og, jo det er sikkert litt tidlig, men den var liksom helt blendahvit. Fikk tidlig svak pos test sist, men det trenger jo ikke være likt hver gang.. Hadde du neg tester fram til rg 12 da? Når begynte du å teste? Har ellers tegn på at mensen er i anmarsj.. Får alltid veldig hodepine dagene iforveien... Åhh! Jeg har så lyst på positiv test!!
sjeroks Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Tusen takk for oppmuntring Og, jo det er sikkert litt tidlig, men den var liksom helt blendahvit. Fikk tidlig svak pos test sist, men det trenger jo ikke være likt hver gang.. Hadde du neg tester fram til rg 12 da? Når begynte du å teste? Har ellers tegn på at mensen er i anmarsj.. Får alltid veldig hodepine dagene iforveien... åhh! Jeg har så lyst på positiv test!! Tusen takk for oppmuntring Og, jo det er sikkert litt tidlig, men den var liksom helt blendahvit. Fikk tidlig svak pos test sist, men det trenger jo ikke være likt hver gang.. Hadde du neg tester fram til rg 12 da? Når begynte du å teste? Har ellers tegn på at mensen er i anmarsj.. Får alltid veldig hodepine dagene iforveien... åhh! Jeg har så lyst på positiv test!! Denne gangen klarte jeg å holde meg helt til rd 13 før jeg testet. Sist testet jeg fra rd 7, og ble like skuffet hver gang. Jeg overbeviste meg selv om at det var negativ denne gangen, for jeg blir så himla skuffet. Legene sa til meg at det egentlig bare er domt å teste før testdag, altså 14 dager etter innsetting, for det var veldig få som faktisk fikk positiv svar før. å man trenger jo ikke skuffe seg selv mer en man trenger. Jeg hadde utrolig mange mensen tegn, oppblåst i magen, mensensmerter, stikninger, ømme bryst, alt som jeg pleier å ha før mensen, men her kom det ingen mens. Jeg er jo bare 4+2 så kan jo for all del fremdeles gå bra, men jeg krysser alt jeg har for at spiren holder seg der inne. Smør deg med tolmodighet, å ikke test mer før testdag, så sparer du deg selv for mange skuffelser. En stor klem, å jeg krysser alt for deg
Miola Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2012 Tuuusen takk! Tenker at din test sikkert hadde vert positiv på dag 8 Thihihi Håper det er som du sier at den ikke ville slått ut så tidlig.. Klem tilbake!
lillegull2 Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Jeg begynte med blødninger rd 6 de to første forsøkene, tredje forsøk kom ingen blødning men alle tegn på mens var der. Men rd 12 testet jeg positivt og har nå tvillinger på 8 mnd. Ikke gi opp håpet på rd 8 når du ikke har blødning
Miola Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2012 lillegull2: brukte du Lutinus? Den pleier å holde igjen mens/ blødninger hos meg. Men har også fått småblødniger mens jeg har gått på de... Testet du før rd 12 eller klarte du å vente?
lillegull2 Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jeg brukte crinone og testet ikke før rugedag 12. Men uansett så er rd 8 for tidlig å teste Masse lykke til
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Jeg fikk svakt positiv på RD 8 ved ferskforsøket og svak positiv på RD 9 ved 1 fryseforsøk ( streken kom ganske tydelig men forsvant igjen ) ruger nå igjen på 2 egg og håper det beste! Fikk satt inn 2 egg alle gangene.
Miola Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2012 Hei Har ikke testet igjen enda... Men har ingen god følelse..
Miola Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2012 Da var det over for denne gang.. Er på rd 11 og har begynt å spotte Lei seg
Ele Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Aaaaaw, føler med deg, åh, det er så vondt! Plei deg selv nå da, gjør noe du ikke unner deg så ofte (spa?)? Kjøp deg noe du har ønsket deg? Tomme råd, jeg vet, men ikke så mye annet jeg kan bidra med... :/
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Huff så leit! Det er veldig vondt det der! Jeg føler med deg.
Miola Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2012 Takker for gode ord! Godt å ha dere her inne. Kjenner dette er tungt , men har i det minste egg i frysen så får håpe på neste gang..
En to og tre Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Uff nei! Ord blir fattige... en trøsteklem til deg om du vil ha...<3
Miola Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. juni 2012 Takk for trøsteklem en to og tre! Det var visst ikke min tur denne gangen Masse lykke til videre til deg!
Miola Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #19 Skrevet 12. juni 2012 Takk for det! Håper det går bedre for deg!
En to og tre Skrevet 12. juni 2012 #20 Skrevet 12. juni 2012 Takk for trøsteklem en to og tre! Det var visst ikke min tur denne gangen Masse lykke til videre til deg! Takk for det, Miola... Håper gullegga dine ligger bare ligger på frysen og venter på deg... <3
monky Skrevet 12. juni 2012 #21 Skrevet 12. juni 2012 takk for det! merker jeg får vondt i magen hver gang jeg ser noen har testet negativt, vet hvor vondt det er! kjempebra at du har egg på frys da, gullet ligger nok der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå