Feit no more Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Vi skal ha sommerfest på jobben (aldersgruppe 24 til 61) og jeg har fått i oppgave å lage et allsang- hefte. Vi har noen flinke folk på gitar som tar det meste på gehør og noen som er habile sangere. De fleste er likevel sånn midt på treet som meg :-) Jeg trenger tips til gode allsanger!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Mitt forslag er: Dropp det. Allsang er for de fleste hat uansett
alvemamma Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Postgirobygget: Idyll, En solskinnsdag, Tidløs Gyllene tider: När vi två blir ett, Känna din kropp emot min, Sommartider, Juni,juli,augusti De Lillos: Neste sommer, Smak av honning Jokke og Valentinerne: Sola skinner Di derre: Jenter Bryan Adams: Summer of '69 Fool's Garden: Lemon tree Mungo Jerry: In the summertime Søsterhjemmet: Susa i hodet The Beach Boys: Surfin' USA Trang fødsel: Kursiv, Livet det er helt ålreit Jason Mraz: I'm yours Halvdan Sivertsen: Kjærlighetsvisa Ronan Keating: When you say nothing at all Hellbillies: Den finaste jeg veit Daryl Braithwaite: One Summer Tomas Ledin: Sommaren er kort, En del av mitt hjärta, Snart tystnar musiken Attack: Ooa hela natten Ellers, for allsang er det jo fint med sanger som alle kan - låtene fra 'Grease', diverse ABBA-sanger, Roxette, Beatles, Bjørn Eidsvåg...
alvemamma Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Mitt forslag er: Dropp det. Allsang er for de fleste hat uansett Allsang er vel fint det, og hovedinnlegger skriver jo at det både er 'gitarister' og 'sangere' på jobb. Tommel opp for allsang herfra
Feit no more Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2012 Tusen takk for svar :-) Blir ikke aktuelt å droppe allsang, nei. Vi pleier å ta det litt godt utpå kvelden når folk begynner å bli skikkelig brisne og litt mer modige. He he. Ikke alle som er med, noen hater jo slikt, men vi er en stor gjeng og folk har anledning til å gjøre andre ting også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå