Gå til innhold

Flere som skal på UL denne uken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på tirsdag, og kvir meg også. Er redd for at det ikke er liv lenger. Var på ultralyd i uke 12, og ble utrolig lettet da vi hørte hjertelyd. Nå har jeg ikke kjent liv i dag, etter å ha kjent mye i går og forgårs. Så er bekymret, men legen sier det er normalt såpass tidlig. Krysser fingrene for at det går bra.

Annonse

Onsdag 13 på meg også:) Synes tiden frem til nå har gått veldig sakte, men nå er det bare noen få dager igjen heldigvis.

Grugleder meg jeg også, er så spent, vil så gjerne bare få bekreftet at alt er som det skal - og også gjerne få vite om det er blått eller rosa som er tingen.. :)

Annonse

ahhh lykkelig alt var bra der inne !!!

fikk dere se kjønnet? ;)

jaaaaaaaaaaaaa ganske sikkert hvertfall... en liten tass inni her :) 2 jenter og en gutt fra før... så passer ypperlig!!

Oi så hyggelig da :) Gratulerer så mye. Klarer nesten ikke vente til i morgen nå ;)

ahhh lykkelig alt var bra der inne !!!

fikk dere se kjønnet? ;)

jaaaaaaaaaaaaa ganske sikkert hvertfall... en liten tass inni her :) 2 jenter og en gutt fra før... så passer ypperlig!!

Oi så hyggelig da :) Gratulerer så mye. Klarer nesten ikke vente til i morgen nå ;)

ulyd er så innmari stort en flott opplevelse!!(om alt er bra -og jeg har heldifvis ikke opplevd annet) ønsker så masse lykke til i morgen !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...