Leirha Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Det er noe magisk å runde det uketallet. Jøss, 3 dager til termin, det kan jo skje NåR som helst jo! Jeg er glad jeg ikke har født tidligere,for jeg merker jo nærmere jeg kryper termindato, jo mer klar blir jeg,mentalt. Spennende,gleder meg
Juliii Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Lykke til - blir spennende å følge med på om innleggene dine "forsvinner" de neste dagene Misunner deg jo også litt som nærmer deg målet!
Gullunger Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har det som deg! For bare 2 uker siden, hadde jeg så blandete følelser i forhold til fødselen, og følte at jeg ikke var helt klar mentalt sett. Nå begynner jeg å bli skikkelig klar!! Spennende å se hvem av oss som føder først... Masse lykke til i hvert fall!!!
Bamsemams74 Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Kjempespennende:) Hold oss oppdatert om du kan!
Leirha Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har det som deg! For bare 2 uker siden, hadde jeg så blandete følelser i forhold til fødselen, og følte at jeg ikke var helt klar mentalt sett. Nå begynner jeg å bli skikkelig klar!! Spennende å se hvem av oss som føder først... Masse lykke til i hvert fall!!! Ja blir spennede å se Jeg for min del er sikker på at jeg må settes i gang, men det er bare fordi jeg gikk så lenge over sist. Men så kjenner jeg jo også at begynner å skje noe i kroppen nå, har hatt en del maserier de siste dagene. Så ingen tvil om at kroppen ihvertfall begynner å bli klar, nå gjelder der bare å få gjøre seg klart mentalt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå