Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er ny inne her,men jeg har ett spørsmål som jeg lurer på om andre også kan ha hatt erfaring med.

Jeg har fikk påvist pcos i 2008.

Nå er jeg kommet til barneønske og vi prøver.

Jeg går nå på provera,hatt hatt to kurer.Første kuren jeg hadde gikk det 4-5 dager før jeg fikk mens.På den siste nå fikk jeg blødning/brun utflod dagen etter (under ett døgn etter siste tab).Har hatt slik i 1 uke nå.

Det jeg lurer på nå er om jeg kan ha blitt gravid.(ikke tatt noen tester ennå)

Har ømme bryster,svært trett og sliten og humørsvingninger.

Hadde også noen dager før jeg fikk den blødningen/brune utfloden mens liknende smerter.Noe jeg ikke hadde første gangen jeg var ferdig på kur.

Noen andre som har hatt sånn erfaring.

Syns det er bra det er en slik side :)

Greit å kunne snakke med andre om dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du bør ta en graviditetstest. Jeg fikk negativ test på billigtester, men positivt på Clear Blue.

Lykke til! :-)

Skrevet

Tatt test i dag og den var negativ,tror nok de hormon tab. spilte meg ett puss.

Men føler meg fortsatt litt uvel,med stikkninger nederst i magen,å den ene puppen er fortsatt øm.Har også mens liknende smerter innimellom som knyter seg i magen og i korsryggen.

Skrevet

Hei!

Eg har aldri hatt så mange graviditetssymtom som etter eg begynte å prøve å bli gravid. Trur det er ei blanding av masse hormona i tablettane + det største ønske i verden, å bli gravid <3 eg ha ømme bryst, stikninga i magen, tissa heile tida, kvalm, trøtt og voldsomme humørsvingninga. Men ingen graviditet. Men du bør absolutt følge opp med testa for en gang sitte spiren:D masse lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...