Gå til innhold

Hva holder mygg unna meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som en magnet på mygg, og jeg er allergisk for stikkene.

Hva holder den unna? Prøvde sånn spray i fjor, OG hadde dekket kroppen med klær. Allikevel ble jeg stukket GJENNOM bukse og genser... Nå satt jeg ute, og ble stukket gjennom t-skjorten.

Jeg blir gaaaaal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som en magnet på mygg, og jeg er allergisk for stikkene.

Hva holder den unna? Prøvde sånn spray i fjor, OG hadde dekket kroppen med klær. Allikevel ble jeg stukket GJENNOM bukse og genser... Nå satt jeg ute, og ble stukket gjennom t-skjorten.

Jeg blir gaaaaal!

Jeg har funnet et helt fantastisk middel mot mygg. Det er, tro det eller ei, en vanlig body butter, noe som er toppers ettersom det da også kan brukes på barn. Kjenner mange som bruker den body butteren, og alle merker samme effekt på myggen. Den setter seg et par sekunder, men stikker aldri!

Er et helt rent naturprodukt, og ingrediensene er hentet fra regnskogen.

Skrevet

Og det heter og kan kjøpes hvor?

Skrevet

Ta tilskudd av folat! Høres litt rart ut, men myggen hater B-vitaminer. Oppdaget det ved en tilfeldighet da jeg var gravid, plutselig ville ikke myggen ha meg. Så nå tygger jeg folat hele myggsesongen, og det funker!

Skrevet

Og det heter og kan kjøpes hvor?

Baobab Bodybutter. Kan kjøpes på www.nuskin.com

Heller ingen uting at en del av beløpet går tilbake til gode formål:)

Skrevet

Jeg bruker myggmelk, kjøper det på apoteket. Funker veldig bra :)

Skrevet

Bruker også myggmelk som inneholder DEET, men får jo noen stikk allikevel. Har tatt folsyre hver dag i to år, og myggen biter meg ikke mindre av den grunn :-(. Men har hørt at pyridoskin (B6) kan hjelpe, men aldri prøvd selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...