megpåvei Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Har hatt heftige kynnere i hele ettermiddag, av typen vonde. Nå er de såpass ille at jeg må puste meg gjennom dem. Veldig irriterende! Spesielt siden det ligger en morkake foran åpningen og derfor må jeg ha KS, livmoren trenger ikke øve seg. Skulle ønske jeg formidle denne beskjeden til min kjære livmor, så jeg og baby kan få sove i natt. Hun stresser værre der inne... Godt det ikke er mange ukene igjen!
Proppolf juni2012 Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Sånn hadde jeg det i hele går. Kom hvert 10 min, og varte i over 1 min, men siden de ikke endret seg og tiden ble kortere, så gikk jeg til slutt og la meg og etter noen timer roet det seg. Termin om 11 dager og ks om 3.
Scarlette Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 ehh,,tenkt tanken på at dette kan være rier???
megpåvei Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2012 ehh,,tenkt tanken på at dette kan være rier??? Skulle gjerne sett at det er rier, men jeg tviler på det sterkeste hadde masse sånne forrige svangerskap også...
Juliii Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Har masse kynnere jeg også. Hver gang jeg skifter stilling, og nettene er ILLE. Ikke var de godt for noe sist gang heller, det ble 10 timers fødsel etter månedsvis med kynnere... Akk ja... kan ikke påstå at jeg synes det er direkte deilig å være gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå