Gjest SweetMommy <3 Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 er det noen grunn for det?=) bare lurer siden jeg har sett på de fleste du har svart ang. kjønn?
solrose1 Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 hei.. mmm..får opp at det er gutte år i år..kommer til å bli født mange gutter i år...
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 ok,mener du 2012/ 2013 da,for de fleste er ikke blitt gravide eller er nyss blitt gravide som du har spådd gutt på. så da må det jo vara 2013 som er gutte året da, eller? tror jeg tar ditt svar med en klype salt =) men takk for at du tog deg tid...
solrose1 Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 ok,mener du 2012/ 2013 da,for de fleste er ikke blitt gravide eller er nyss blitt gravide som du har spådd gutt på. så da må det jo vara 2013 som er gutte året da, eller? tror jeg tar ditt svar med en klype salt =) men takk for at du tog deg tid... bare hyggelig...
HOPE08 Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 unskyld for at jeg blander meg inn her... jeg får også opp ett gutte år selv om det ikke er så mange her inne på spå som er gravide så er det flere utenom her... som sakt..... ta alle som en klype salt her inne da... kjenner hormonene bruser her .... beklager men vi er ikke PROFESJONELLE spådamer her inne vi kan ta feil ALLE sammen... grrr unskyld måtte få det ut igjen....
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Oj oj oj, litt morsomt at du blir sint for det ser jo ut som du har treffet rett på ganska mangen... Jeg skrev det ikke for å vara stygg men syns jo det er veldigt merkelig at på nesten alle, å da mener jeg virkelig alle, har hun skrivit at hun får opp en gutt...det er jo veldigt mangen hun har spådd da. Jag tar alt med en klype salt her inne self.. men når det var så tydelig så måtte jeg bare spørre om det var noen grunn for det. syns faktiskt ikke det er noen grunn for deg å bli irritert... så om hormonerne dine bruser trenger du ikke ta det ut over meg. men føler selv at jeg blir litt irritert nå, men jeg er jo ikke frekk mot deg bare for det. men varsegod viss du trenger å få det ut så kan du bare slenge det på meg, jeg blir ikke lei meg=) Ha en fin dag!!
HOPE08 Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Oj oj oj, litt morsomt at du blir sint for det ser jo ut som du har treffet rett på ganska mangen... Jeg skrev det ikke for å vara stygg men syns jo det er veldigt merkelig at på nesten alle, å da mener jeg virkelig alle, har hun skrivit at hun får opp en gutt...det er jo veldigt mangen hun har spådd da. Jag tar alt med en klype salt her inne self.. men når det var så tydelig så måtte jeg bare spørre om det var noen grunn for det. syns faktiskt ikke det er noen grunn for deg å bli irritert... så om hormonerne dine bruser trenger du ikke ta det ut over meg. men føler selv at jeg blir litt irritert nå, men jeg er jo ikke frekk mot deg bare for det. men varsegod viss du trenger å få det ut så kan du bare slenge det på meg, jeg blir ikke lei meg=) Ha en fin dag!! hehehe jeg har en tedens til å bruse litt over spesielt nå siste mnd. ikke meningen det at det skal gå utover deg sonn... jeg kjente på meg at jeg ble veldig lei meg når jeg leste innlegge her. jeg beklager sååå masse jeg må ta meg en pause her fra tror jeg til jeg har klart å roe lunta mi igjen... beklager
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 det går fint,jeg er ikke sint...=)
**Bellasnella** Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Solrose har spådd jente på meg neste gang!
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 så flott =), men jeg skrev det bare fordi når jeg såg på hennes svar så var det bare gutt tror bare jeg såg at hun hadde spådd jente en gång, og det var veldigt veldigt mangen.
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 så fint, jeg skriver jo ikke det for å vara stygg, men om du går inn på alla hun har svaret så ser du at det er utroligt mangen som hun har spådd gutt på , syns bare det var litt merkligt, det er alt.
solrose1 Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 (endret) så fint, jeg skriver jo ikke det for å vara stygg, men om du går inn på alla hun har svaret så ser du at det er utroligt mangen som hun har spådd gutt på , syns bare det var litt merkligt, det er alt. Jeg tar det ikke ille opp det du kommenterte her.. bryr meg overhode ikke om det.. vil si at du har all rett til å mene og tro det du vil.. men det jeg lurer på er.. hvorfor i all verden vil du bli spåd om du ikke tror på det og tar alt med en klype salt? Jeg for min del har opplyst hele veien at jeg er ikke synsk men har evner som kommer opp via tanker.. jeg ser ikke i bilder.. om du forstår hva jeg mener..litt vanskelig å forklare.. men ca 60% av de jeg har spåd stemmer det på..(av de jeg har fått tilbake mld fra) Jeg er her inne for å utvikle evnene mine.. Evnene mine kan jeg ikke gjøre noe med de er der.. ønsker deg alt godt i livet.. klem Endret 11. juni 2012 av solrose1
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 så fint, jeg skriver jo ikke det for å vara stygg, men om du går inn på alla hun har svaret så ser du at det er utroligt mangen som hun har spådd gutt på , syns bare det var litt merkligt, det er alt. Jeg tar det ikke ille opp det du kommenterte her.. bryr meg overhode ikke om det.. vil si at du har all rett til å mene og tro det du vil.. men det jeg lurer på er.. hvorfor i all verden vil du bli spåd om du ikke tror på det og tar alt med en klype salt? Jeg for min del har opplyst hele veien at jeg er ikke synsk men har evner som kommer opp via tanker.. jeg ser ikke i bilder.. om du forstår hva jeg mener..litt vanskelig å forklare.. men ca 60% av de jeg har spåd stemmer det på..(av de jeg har fått tilbake mld fra) Jeg er her inne for å utvikle evnene mine.. Evnene mine kan jeg ikke gjøre noe med de er der.. ønsker deg alt godt i livet.. klem så fint, jeg skriver jo ikke det for å vara stygg, men om du går inn på alla hun har svaret så ser du at det er utroligt mangen som hun har spådd gutt på , syns bare det var litt merkligt, det er alt. Jeg tar det ikke ille opp det du kommenterte her.. bryr meg overhode ikke om det.. vil si at du har all rett til å mene og tro det du vil.. men det jeg lurer på er.. hvorfor i all verden vil du bli spåd om du ikke tror på det og tar alt med en klype salt? Jeg for min del har opplyst hele veien at jeg er ikke synsk men har evner som kommer opp via tanker.. jeg ser ikke i bilder.. om du forstår hva jeg mener..litt vanskelig å forklare.. men ca 60% av de jeg har spåd stemmer det på..(av de jeg har fått tilbake mld fra) Jeg er her inne for å utvikle evnene mine.. Evnene mine kan jeg ikke gjøre noe med de er der.. ønsker deg alt godt i livet.. klem Jo jeg tror litt på det, ellers ville jeg ikke prøvd det=) men når jeg såg at du hadde spådd gutt på så veldigt mangen så lurte jeg litt bare, det var derfor jeg skrev til deg og spurte hvorfor. Syns det er kjempe fint at du kan bruke dette forumet til å utvikle evnene dine, jeg var ikke klar over at du ikke var synsk, eller hva det er du vil kalle det for. =) Jeg innser nå at det kansje var litt dumt av meg å skrive det sånn,for jeg gjorde det faktiskt ikke for å vara stygg med deg, så derfor vil jeg be om unskyldning. klem=)
solrose1 Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 så fint, jeg skriver jo ikke det for å vara stygg, men om du går inn på alla hun har svaret så ser du at det er utroligt mangen som hun har spådd gutt på , syns bare det var litt merkligt, det er alt. Jeg tar det ikke ille opp det du kommenterte her.. bryr meg overhode ikke om det.. vil si at du har all rett til å mene og tro det du vil.. men det jeg lurer på er.. hvorfor i all verden vil du bli spåd om du ikke tror på det og tar alt med en klype salt? Jeg for min del har opplyst hele veien at jeg er ikke synsk men har evner som kommer opp via tanker.. jeg ser ikke i bilder.. om du forstår hva jeg mener..litt vanskelig å forklare.. men ca 60% av de jeg har spåd stemmer det på..(av de jeg har fått tilbake mld fra) Jeg er her inne for å utvikle evnene mine.. Evnene mine kan jeg ikke gjøre noe med de er der.. ønsker deg alt godt i livet.. klem så fint, jeg skriver jo ikke det for å vara stygg, men om du går inn på alla hun har svaret så ser du at det er utroligt mangen som hun har spådd gutt på , syns bare det var litt merkligt, det er alt. Jeg tar det ikke ille opp det du kommenterte her.. bryr meg overhode ikke om det.. vil si at du har all rett til å mene og tro det du vil.. men det jeg lurer på er.. hvorfor i all verden vil du bli spåd om du ikke tror på det og tar alt med en klype salt? Jeg for min del har opplyst hele veien at jeg er ikke synsk men har evner som kommer opp via tanker.. jeg ser ikke i bilder.. om du forstår hva jeg mener..litt vanskelig å forklare.. men ca 60% av de jeg har spåd stemmer det på..(av de jeg har fått tilbake mld fra) Jeg er her inne for å utvikle evnene mine.. Evnene mine kan jeg ikke gjøre noe med de er der.. ønsker deg alt godt i livet.. klem Jo jeg tror litt på det, ellers ville jeg ikke prøvd det=) men når jeg såg at du hadde spådd gutt på så veldigt mangen så lurte jeg litt bare, det var derfor jeg skrev til deg og spurte hvorfor. Syns det er kjempe fint at du kan bruke dette forumet til å utvikle evnene dine, jeg var ikke klar over at du ikke var synsk, eller hva det er du vil kalle det for. =) Jeg innser nå at det kansje var litt dumt av meg å skrive det sånn,for jeg gjorde det faktiskt ikke for å vara stygg med deg, så derfor vil jeg be om unskyldning. klem=) Nei det forsto jeg at du ikke tok det opp for å være stygg med meg..og ja du hadde all rett til å spørre og å lure... å være synsk da ser man i bilder slik jeg har forstått det..det gjør ikke jeg men får som sagt opp via tanker og følelser...som sagt veldig vanskelig å forklare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå