Rivjernet Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 At "skambeinet" verker er nok pga bekkenløsningen ,men skal det verke inn i skjeden også? Noen med peiling??
Scarlette Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 nå vet jeg ikke om det er på samme måte, men jeg verker, eller for mye blodstrøm,press på en måte som verker.. enkelte stillinger er værre enn andre..
vurdere1til Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 har oxo værk av og til, men mest vist eg står lenge, eller går langt...
Juliii Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Når man verker i skrittet hjelper det ofte å sjenke mannen sin et glass rødvin og pjuske han litt i brysthåret - da kan det hende han tilbyr seg å lindre smerten for deg He he he - jeg klarte ikke dy meg... er ikke ufølsom overfor skrittsmerter altså. Goooood bedring
lille-line Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Mine bekken-smerter startet med at det nesten kjentes ut som et knivblad sto oppi sjeden min-fikk det ved enkelte bevegelser, og da satt smertene ei stund.....så forsvant di, men kom tilbake like etterpå,da også med smerter bak i bekkenet på begge sidene-og seinere i skambeinet....har ennu innimellom tak oppi skjeden også, men heldigvis ikke så ofte-så om det var slik bekkenet startet å trøble, eller om dette var noe annet-er jeg ikke sikker på....men fy-de var vondt! :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå