Honningmelon Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Regner med de fleste har fått med seg at vi har slitt mye med jenta vår og mat. Nå har hun spist greit i 3 mnd. Men, de siste dagene har det blitt vanskelig å få i henne mat, og det ser ut til at vi kan være på vei inn i en ny matnektperiode :-( Jeg kjenner jeg kjenner får panikk, og humøret synker... Jeg klarer bare ikke å forholde meg til dette på en avslappet måte :-(
mily80 Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Klem! Støtte klem Eg sitte i samme situasjon med mi igjen. Kjenne meg nytteløs..... Vet ikke min arme råd, er redd for utviklingen osv, men legen og hs sier alt ser bra ut. Tar ett måltid om gangen og gir henne små og ofte, jeg har valgt å gi henne det hun spiser og variere veldig på rutinene , gir henne også frukt og Vann mellom måltidene, bare for å gi henne lysten til å spise. :-)
Honningmelon Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2012 Godt å høre det er fler i samme båt... Er godt å ha andre å snakke med som skjønner hvordan det er. Hvor gammel er jenta di? Og hvordan er situasjonen med mat nå?
mily80 Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Jhun er nå 17 måneder! Vi strever veldig å få mat i jenta vår, hun er veldig bestemt når det gjelder mat, hun vil ikke ha. Vi gir henne variert kosthold, vi har ikke to dager med samme rutiner. Har alt av meieriprodukrer stående for å kombinere på 100 forskjellige måter. Enkelte dager kjenner jeg at jeg gruer meg til måltidene forjeg vet det blirkamp å grining. :-( Men så kommer de bedre dagene også!
Honningmelon Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2012 Jeg prøver liksom å psyke meg opp før måltidene, men det funker ikke alltid, desverre. Hvor mye spiser hun om dagen nå da? Og spiser hun selv?
mily80 Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 -Hun tar 2/3 av wiitabix med biola el kultura. -2 ganger 1/2 skive.( i løpet av dagen) - frukt og yoghurt - hjemmelaget middag/ ca 3/4 av et middagglass. - resten av skivene og grøt. - pluss melk ( nan 3 eller helmelk.) I dag gikk frokosten rett vest og kveldsmaten samme vei. :-( Dette er noe av de variantene hun får! Noen ganger får hun n Kiev før frokost også. Hun tar litt frukt og har de store barna noe godterier liggende er hun der med de lange fingrene sine. hun er ikke glad i å bli matet Liker bedre å spise selv, men da mister jeg oversikten over hva hun får i seg! Hva spiser de? Og hvor gamel er hun? Prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå