LilleRev Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Vi skal på en privat ultralyd, bare for å se gullet, bare for kos:) Men vi skal på ettermiddagen siden begge er i jobb, og da er jo barnehagen stengt. Storebror er akkurat blitt to, er veldig opptatt av babyer og vet det er en baby i magen. Snakker om den og gir kos og kyss på magen:) selv om han selvsagt ikke egentlig forstår det helt vil jeg tro. Så lurer jeg på om vi bør prøve å plassere han hos barnevakt eller om det ville vært fint å hatt han med.. Er det noen her med en erfaring å dele?
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Ta han med:) vi hadde jenta vår med, da var hun 23 mnd. Synes det var kjempe spennende! Så på skjermen og på magen! De skjønner mer enn vi tror:) jeg velger å tro det er en fin opplevelse for de:)
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Vi hadde med sønnen vår på 19 mnd da vi var på ordinær ul, og det gikk såååå fint Han skjønte sikkert ikke så mye, men koselig å ha han med, og han satt rolig hele tiden
LilleRev Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2012 Takk for svar! Tror det ville vært en fin opplevelse for han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå