Silly80 Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Syns det er jevnt over samme kvalitet og pris på de. Men hvis du er ute etter dyre møbler har jo Bohus og sånne kjeder det
Zyan Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2012 Syns det er jevnt over samme kvalitet og pris på de. Men hvis du er ute etter dyre møbler har jo Bohus og sånne kjeder det Tvert om, så billig som mulig men slik at kvaliteten fortsatt er der. Skal vare, ikke bare en sesong Finner masse rundtom, men vet ikke hvilke merker man bør/ikke bør kjøpe, hvem er billigst.. Så noe på IKEA ifjor, men de utstilte modellene hadde jo raknet allerede på våren? Må tåle og bli brukt.. kaster ikke bort de små kronene på den stramme sparekontoen.
Silly80 Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Vi kjøpte våre møbler på Plantasjen og de er like fine de
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 jeg kjøpte dem på nettthandelen til langt unde halv pris og jeg har dem enda. dem e like fine også
kaklemor Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg kjøpte vårt sett på europris og det er bra kvalitet på det 2000,-
Zegster Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Kjøpt mitt med stor suksess på Fresh Living (freshliving.no). De tar direkte fra fabrikk så er rimelig og bra. Høsten er det salg på utemøbler men da er det jo litt seint da... God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå