hjerte♥barn Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Mulig dumt spørsmål, og mulig det er tatt opp i en annen tråd tidligere, men jeg lurer nå litt. Jeg er i uke 4+3 og ser at puppene trenger ny BH før de velter ut (okei da, ikke så ille, men kjennes litt sånn ut). Men skal jeg investere i ny BH nå, eller bør jeg vente noen uker? Liker best å kjøpe BH av god kvalitet og da blir det fort flere hundrelapper/opp mot en tusing. Og hvis puppene blir større før jeg skal til å kjøpe amme-BH kan dette bli en dyr prosess.
Grynet:) Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Hei! Titter inn fra 2. tri.. Jeg spurte på undertøysbutikk, hun anslo at de vokste mest opp til 4 mnd. Jeg tror det er store forskjeller, er i uke 19 nå og synes denne cupen blir stadig fullere. Har gått opp 2 cupstørrelser til nå.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Kjenner jeg blir misunnelig jeg:-) Her er det fortsatt god plass i A-cupen, selv om den har blitt litt fullere:-) og jeg er i uke 21, så da blir det nok ikke B denne gangen heller..... Var superfornøyd med at jeg kunne bruke B i ammebh sist, og vokser nok ikke mer denne gangen heller.... Godt nye pupper kan kjøpes for penger når jeg er ferdig med amming:-)
Grynet:) Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 What goes up must come down, vettu.. Får se hvor mye mine henger når ammingen er ferdig..
nr 1 Nes H Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 ramler innom fra 3 tri..... mine har nå vokst fra b/c til e, og nå skal det sies at jeg har IKKE fått noe melk enda, så je er redd de blir enda større.....så jeg har ikke kjøpt anna enn to ammetopper enda, får investere når jeg ser hvordan de blir med melk
samu Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 hei. jeg er 11+3 idag, og jeg merker ikke lenger at puppa vokser. jeg har mått gå opp 2 str i cup på BHen, og jeg håper de har gitt seg med å vokse nå.
Ullsokken Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Ville ikke anbefalt å kjøpe noen dyr bh nå. Jeg gjorde det da jeg plutseleg gikk fra b til d, men nå passer snart ikke dd bh'n lenger! Er i uke 16.
SingSing Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Greit å ha litt forskjellige størrelser fra nå, via amming, og tilbake. Er jo ikke hverken pent eller behagelig å gå med bh som ikke passer, så jeg skal kjøpe et par ammebher nå snart. Min erfaring er at puppene vokser mest i begynnelsen av svangerskapet og så enda litt på slutten, og når melka kommer. Da må det også være plass nok til innlegg/skjold o.l. Blir bedre når melkeproduksjonen stabiliserer seg, og så går det nedover igjen i takt med den. Jeg holder meg heldigvis innfor standardstørrelser, så jeg kjøper gjerne Triumph på Cubus, og det holder med et par stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå