Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Inspirert av annen tråd kom jeg til å tenke på Rolling Stones sangen "Mother's Little Helper": Kids are different today, I hear ev'ry mother say Mother needs something today to calm her down And though she's not really ill, there's a little yellow pill She goes running for the shelter of a mother's little helper And it helps her on her way, gets her through her busy day Er det flere der ute som tør inrømme (anonymt) at de tyr til litt hjelp fra farmasien i hverdagen? Type valium, paralgin forte, etc?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Nei det kan jeg innrømme at jeg IKKE gjør.. hater pillere, liker ikke engang ta paracet når jeg har vondt Men kunne trengt noe oppkvikkende til tider, hoho.. Men fra spøk til alvor, trist om det faktisk er sånn at mødre stapper i seg pillere...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Er ikke spesielt glad i å ta piller, meget skeptisk pga narkoman i familien. MEN, om jeg har veldig vondt så unner jeg meg en Ibux forte brusetabelett, da blir alt litt bedre. Men det er liksom MAX en gang i uka, særliig etter jobb, da jeg alltid får 100% migrene etter jobb!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jadda, her går det desverre unna både sterke smertestillende og beroligende titt og ofte. Ikke noe jeg er stolt av akkurat, men ja: det hjelper meg igjenom en hektisk hverdag.
Pengetreet Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Store doser kaffe og en (eller to) sjokolader får meg gjennom dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå