Leirha Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Min samboer, en litt halvlat slubbert, tydeligvis... Jeg har tatt ansvaret for det meste som har med denne babyen å gjøre, han har hatt tre ting han skal gjøre... - Sette opp sengen -Finne fram og sette opp vognen -Skru sammen kommoden til baby Jeg er 40 uker på lørdag, termin den 12 juni. Klærne til baby har vært vasket og klare siden uke 30, de ligger i esker. Jeg har liksom bare ventet på at han skal skru sammen kommoden. Det klarte han å gjøre I helgen som var, dagen ETTER at han hadde bestemt seg for å slutte å snuse.. Så kommoden ser ut deretter. Knekt både her og der. Skuffet Så spørr jeg ham om han ikke kan sette opp sengen nå, for detbegynner jo å nærme seg voldsomt (han har hatt goood tid)...Nja får jeg til svar, det kan bli litt vanskelig,for han klarer ikke finne skruene. Men han skal gjøre etgodt forsøk neste helg. NESTE helg?? Det er jo godt over termin. Så var det vognen da som jeg lurte på om han kunne gjøre i stand nå, å sette under trappen i gangen. Njaaa, det var ggså litt problematisk, fordi han visste ikke hvordan gjorde den om fra sportsvogn til bagvogn, det var så helt umulig vanskelig å gjøre den til sportsvogn. Men dette skulle han også se på NESTE helg. Så hvis han får det som han vil og ungen kommer før helgen, så han ungen plutselig ingen plass å sove Det er jo ikke som om vi har visst om dette barnet i snart 9 måneder nå Haha
toband Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 huff, ikke greit med disse mannfolka... her har min mann fått skrudd opp senga. faktisk for en mnd siden. vi var også litt usikker på de skruene, så da fikk vi skru opp og se om alle var der! eller, rettere sagt, Jeg fikk han til å skru den opp. Pga litt oppussing, måtte jeg flytte senga, og da kunne vi like godt skru den opp også, tenkte jeg. Kom opp på soverommet i går, og kunne ikke tro det jeg så.... Der sto gubben med støvkosten!!!! jøss.... redebygging hos menn også??? hehe.... Men, neste helg var jo litt seint kanskje, da du har termin på tirsdag!!!!! Jeg har termin 14. og synes det er godt at alt er klart. Hadde nok blitt litt stressa om ikke ting var på stell!! Nei, bare å få satt han i gang!!!!!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Hahaha! Gutten skal bli bra stressa dagen før du kjem heim med babyen!
TPK Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Har samme type mann her du... Har termin samme dag som deg, og etter lag tids masing fikk vi endelig vuggen i hus på onsdag! Men den er enda ikke montert. Jeg har gjort et halvhjertet forsøk i dag, men ser ikke ut som jeg fikk det helt til... Vogn og alt det andre har vi heldigvis etter førstemann. Det kom frem fra boden for noen uker siden, men kun pga. vi hadde elektriker som skulle inni der. Ellers hadde jeg vel måttet krype inn der selv og lete...
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ville nok prøvd å få gjort det selv, jeg har blitt kjempestresset hvis ikke dette var klart!!Eller fått en handy-woman eller man til å hjelpe meg Du har vel flere mannfolk i livet ditt?
Leirha Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ville nok prøvd å få gjort det selv, jeg har blitt kjempestresset hvis ikke dette var klart!!Eller fått en handy-woman eller man til å hjelpe meg Du har vel flere mannfolk i livet ditt? Har faktisk ikke så mange menn i livet mitt, en sønn på 15 som er minst like udugelig, en fireåring, en far med hjerneslag og en latsabb av en lillebror Meen, jeg skulle gjerne gjort det selv..Om vi bare hadde funnet skruene til sengen. Men skruene ser ut til på mystisk vis ah forsvunnet når sengen stod på lager før vi flyttet inn i huset. Så sengen kommer jeg ikke langt med. Men vognen skal jeg se på i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå