micka Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Da har jeg fått positiv test og hører vel hjemme her... Merkelig følelse;) termin en gang i februar, litt usikker på dato. Noen som har erfaring med tidlig ultralyd, hvilken uke som er best å gjøre dette i osv??
samu Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 min første UL hadde jeg når jeg var 6+4. så et hjerte banke da, men ikke så mye mer... er ganske liten lykke til og gratulerer
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Gratulerer med graviditeten! Masse lykke til!
Prøvekanin86 Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Du som så hjerte banke så tidlig, var det på innvendig eller utvendig ul? Legen trodde nemlig at jeg var i slutten av uke 7, men så ikke noenting på utvendig når jeg var der på tirsdag, skal tilbake igjen 20 juni:)
samu Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Du som så hjerte banke så tidlig, var det på innvendig eller utvendig ul? Legen trodde nemlig at jeg var i slutten av uke 7, men så ikke noenting på utvendig når jeg var der på tirsdag, skal tilbake igjen 20 juni:) ' det var innvendig UL jeg hadde da jeg fikk se hjertet banket.
Ele Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Jeg skal på ultralyd når jeg er litt over 7 uker på vei, vanlig rundt drn tiden når frøet ble lagt med prøverør!
babysyk_74 Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 I uke 7 vil du se ett embryo med bankende hjerte,venter du til uke 9-10 vil du se ett foster.Jeg var det i uke 7 og d var det bare en liten prikk med bankende hjerte.
rødme Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jeg skal i uka 7 ca... Pergotime barn Er ca 4,5 uker nå så følest som en liten evighet til jeg får se om alt er bra....
Prøvekanin86 Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Får man se noe på utvendig ul når man er i ca uke 10? Legen min tar kun utvendige med mindre det er behov for å sjekke noe mere på innvendig.
HaleyJS Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Jeg tok ultralyd i uke 9. Prøvde først innvendig, men ungen lå litt rart, så måtte ta utvendig for å få gode nok mål. Jeg syns jeg så overraskende mye til at jeg kun var 9 uker. Hørte hjerte med utvendig ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå