Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har 100% sykemelding pga arbeidsgiver som ikke vil tilrettelegge. Arbeidsgiver var vrang da jeg ba om 2 ukers sammenhengende ferie i juni og jeg endte opp med til slutt gå med på en uke. Fikk nå nylig 100% sykemelding og ser at jeg får mulighet til å ta 2 uker som først ønsket. Ser det er bedre for meg å reise i 2 trimester enn i 3 trimester.

Har da to muligheter:

1) Kontakte arbeidsgiver for å flytte på en av ukene som er satt opp i juli, slik at det nå blir 2 uker sammenehengende. Ulempen her er at jeg har en arbeidsgiver fra helvete som gjør alt i verden for å psyke meg ut. Er redd for å få et nei bare for å være vanskelig, selv om jeg er 100% sykemeldt. Bare det å ta kontakt er en påkjenning.

2) Har time hos legen først 5 dager før avreise, får ikke til time tidligere. Han kan da si det er ok at jeg reiser utenlands med mine plager (er ganske sikker på at han gjør dette) Men får ikke innvilget dette FøR jeg reiser, men har da et svar da jeg kommer hjem. Alternativet er at jeg blir trukket for sykepenger den ene uken.

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143944184-hva-ville-dere-ha-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...