Gå til innhold

Forskjell på Besafe izi Kid x3 isofix og Besafe izi combi x3 isofix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kun at combien er både forovervendt og bakovervendt, mens kid'en kun er bakovervendt? Noen som har peiling, gjern dele erfaringer om setene og :)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg tror det.

Er veldig fornøyd med vårt kombisete, hvertfall.

Skrevet

Jepp, d er forskjellen! Den ene kan du vende, andre ikke. Vi kjøpte den vendbare til begge, da den var på tilbud. Veldig god stol! M hadde den andre vært på tilbud hadde jeg kjøpt den. Mine skal uansett sitte feil vei til de nærmere seg fire, og når jeg først snur dem kommer jeg til å kjøpe stoler som tar mindre plass. Den er jo et monster av en stol!! Tilbud på barnas hus nå. :)

Skrevet

Jepp, d er forskjellen! Den ene kan du vende, andre ikke. Vi kjøpte den vendbare til begge, da den var på tilbud. Veldig god stol! M hadde den andre vært på tilbud hadde jeg kjøpt den. Mine skal uansett sitte feil vei til de nærmere seg fire, og når jeg først snur dem kommer jeg til å kjøpe stoler som tar mindre plass. Den er jo et monster av en stol!! Tilbud på barnas hus nå. :)

Var det jeg så, så derfor vi skal kjøpe det nå :)

Du vet ikke tilfeldigvis om det er isofix på begge sidene på kombisetet?

HI

Skrevet

Det er kun isofix slik at den kan brukes bakover vendt. så eneste grunn til å kjøpe combi er om man noen ganger skal kjøre bil som ikke har isofix. den festes med setebelte fremover!

Skrevet

Det er kun isofix slik at den kan brukes bakover vendt. så eneste grunn til å kjøpe combi er om man noen ganger skal kjøre bil som ikke har isofix. den festes med setebelte fremover!

Okei, takk :) Er jo greit å ha et alternativ, så vi slipper å kjøpe 2 stoler da! Da går vi for Kombi-stolen. Blir til å ha henne bakovervendt så lenge som mulig, men er jo greit i tilfelle noen andre på kjøre på henne som ikke har isofix.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...