Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 ja, jeg vet jeg er RAR venter ikke tanta før på mandag, og seff var jo testen IKKE GRAVID. men følesen min sier noe annet, åpnet den derfor opp. på den ene stripsen var det 2 streker....har lest dette er normalt?? men den andre stripsen var det også en strek??? er dette vanlig tro????? noen som har vært like tullete som meg??? Hilsen meg :-)
najaden Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jupp - been there, done that Men selv om det er to streker på testpinnen betyr det IKKE at man er gravid (man kan selvsagt være det likevel, men at det er for tidlig å teste). Les mer her: http://www.pernille.info/digital_gravidtest.htm
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 ja,men skal det være ens trek på den andre også?? er jo 2 testpinner der
najaden Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Nytter ikke - de testpinnene skal man rett og slett ikke tolke - de blir lest av på en annen måte enn vanlige testpinner - og de vil se "positive" ut, selv om man ikke er gravide. Men som sagt: Det kan jo godt være at du rett og slett har testet tidlig - så du får teste igjen om noen dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå