Gå til innhold

siste forsøk..... ser dere når babyen min kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vil fødsel / barsel går bra... frisk og velskapt? eg veit at eg har lagt ut sikkert 10 innlegg og ingen svar men prøver en siste gang om det er noen som ser.. setter stor pris på dere som spår, men blir litt fortvila når ingen svarer så eg prøver en siste gang.. og er det noe annet dere ser som er greit å vite...?? eg er født 1/4 -85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vanskelige energier å lese synes jeg... Beklager..

Blir d 2 gutter og 1 jente når spiren kommer? eller tar jeg ikke inn noe fra deg? Når har du termin?

Skrevet

eg har to gutter.. har hele veien fått vite gutt men på siste ul var han veldig usikker på om det blei gutt.. har termin 24/6 ... takk for at du tar deg tid... =) setter veldig veldig stor pris på det =)

Skrevet

Følte at du hadde 2 gutte! ;) Tror kanskje d kan være ei jente i magen nå! ;) Men d kan være følelsen din jeg tar inn oxo!

Tror du føder noen dager før! Fødselen går fint, men blir kanskje lengere en forventet? Ca 14 timer? Eller er d 4? hehe, vanskelig... hm.. vet ikke om dette hjalp noe, men jeg ønsker deg uansett lykke til! ;)

Skrevet

tusen takk.. satser på 4 timer.. med min første tok det 9 timer og med andre tok det 4 timer.. så håper det blir en 4 timers.. tusen tusen hjertelig takk =)

Skrevet

Dytter litt. spent på hva dere andre ser...

Skrevet

får opp 4-6 timer.. max 6 timer.. ikke noe vansleikig fødsel, men du vil nok trenge litt tid på barsel... ikke noe problem men tror du vil bli sliten, ikke av fødsel men etter på.. anere ikke på hva men noe er det :P

Fikk opp tallet 17 med en gang eg sog på deg... men han vil komme før termin.. no sog eg at du ventet en gutt, men må også si eg fikk jente følelse inn på deg :P mulig det kommer en nr 4 litt son uforventet med tiden :P

Skrevet

Tusen takk..hadde et ønske om å reise heim samme dag men får heller nyte noen dager på varsel. Har vell egentlig bestemt oss for at tre stk er nok, men man veit jo aldri. Tusen takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...