MartemusA Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tok en clareblue ukeindikator-test i går og den viste 3+, noe som stemmer med mine beregninger om at jeg er i uke 6 nå. Dette må vel bety at HCG-nivået har steget slik det skal? Hvis ikke hadde det vel ikke slått ut på 3+, som er det høyeste "nivået" på testen??
Symbio Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Ikke for å bekymre deg, men her er min foreløpige erfaring. Min slo også ut på 3+ og etter mine beregninger var jeg da, i uke 6. Men på ultralyd 7+4 kunne ikke legen si om jeg hadde en pågående sa eller var kommet kortere på vei en det jeg selv tror.( siden jeg hadde blødd litt) Skal ta ny ul neste uke, så da får vi se hva som skjer. Men jeg tror i de fleste tilfeller så viser den nok noenlunde riktig, da legen min anbefalte å ta den for å finne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei
najaden Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg fikk faktisk også beskjed om at jeg var - mye - kortere på vei enn jeg trodde, eller at det var SA på gang av min lege i forrige svangerskap. Jeg ble livredd, fordi grunnen til at jeg dro til legen, var stadige småblødninger - og jeg visste når el - var, og fikk positiv g-test bare ni dager dpo. Dette var i uke 10. Jeg ringte en privat jordmortjeneste og spurte om å kunne komme inn til ny vurdering fra dem.De målte og sjekket og kunne ikke skjønne hva legen min snakket om - der var alt i skjønneste orden... I svangerskap er jo ingenting garantert - men MartemusA - det høres ut som at hormonnivået pr Nå er slik det skal - og det er jo bra!
MartemusA Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2012 Syntes og det virket fornuftig skal til lege på mandag så finner vel ut da, er bare litt utålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå