micka Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Er det mulig at denne er positiv?? noen med erfaring med RFSU sine tester? Tør ikke å tro den er positiv..
micka Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2012 Å herregud.. Ble litt stressa nÅ, har prøvd noen mÅneder ikke helt forberedt nÅr det faktisk klaffer... HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Å herregud.. Ble litt stressa nÅ, har prøvd noen mÅneder ikke helt forberedt nÅr det faktisk klaffer... Tror du bestemt kan glede deg over en spennende tid fremover. Fin morgen da! HI
ღ adealsadeal ღ Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Er det mulig at denne er positiv?? noen med erfaring med RFSU sine tester? Tør ikke å tro den er positiv.. Den er helt klart positiv ja Gratulerer så mye :)
fafilove Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Den er positiv! Streken er sterkere enn den var på meg og jeg er i uke 37 gratulerer!!
micka Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2012 takk alle sammen, er helt ute av det nå.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre:) passet egentlig litt smådårlig akkurat denne mnd, men sikkert derfor det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå