Mamma til to guttegull Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Etter en lang innledning, synes jeg selv, kom lillebror i natt kl 00:49. Vi var på sykehuset på onsdag for igangsettelse. Fikk da ballongkateter. Dette falt ut på ettermiddagen. Hadde noen eier i løpet av kvelden, men ikke noe å prate om. Tilbake på sykehuset igår morges og fikk en pille i skjeden. Det holdt med denne ene pilla. Kl 21:50 tok de vannet, og tre timer senere var han ute. Jeg klarte det uten smertelindring, men fy det var vondt. Ble klippet litt, siden artet fra forrige fødsel var stivt. Lillebror var 3825 g, 51 cm og 38 rundt hodet. Helt perfekt og prikklik på storebror <3 Ønsker dere andre lykke til
Bamsemams74 Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Gratulerer med vel overstått fødsel og den vesle prinsen:)
shari_z Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Gratulerer så mye! Det var gode nyheter! :-) Håper dere koser dere med lillebror - fin tid på året å få barn, synes jeg. Gleder meg til å treffe ham en gang! Klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå