Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt #z%¿\^ med disse leggkrampene! Ihvertfall når man våkner med de om natta! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp magnesiumtabeletter på apoteket, det er det eneste som hjelper her :-)

Skrevet

De siste to nettene har jeg smurt på Delisan sin AloeVera muskerub. Det er en muskelsalve jeg masserer inn i leggene som gir en isende og varmende effekt like etterpå. Jeg masserte det inn når jeg la meg og la bena høyt. Ingen leggkramper på natta!! :) Har også fått mindre rastløse ben av støttestrømper, og lært meg å strekke meg uten å bruke leggmusklene. Så nå går det veldig bra her altså. :) den muskelrubben anbefales virkelig!!

Skrevet

Off, sliter med det samme her, men jeg har det i lårene...prøver med både magnesium og strekking, ingenting som hjelper :(

Får kanskje prøve den muskelsalven.

Skrevet

Takk for at dere minner meg på hvorfor jeg ikke skal bli gravid igjen ;)

Skrevet

Så dumt det ikke hjelper på deg da, hvor mange mg magnesium tar du? Viktig at du tar de på kvelden før du legger deg.

Huff.. kramper er ikke noe godt :-(

Skrevet

Jeg fikk skikkelig krampe i natt.. Det var dèn knuten, og vanskleig å bekjempe med å strekke ut foten.. Jeg er fortsatt kjempe øm bak på legg muskelen i dag.. Noe så vondt!! Jeg har åoknet mange ganger da det nesten har hendt, men har alltid klart å stoppe det med å være rask å vippe foten oppover.. Men i natt var jeg for sen.. Tror tårene sprutet der en stund.. ;)

Skrevet

Så dumt det ikke hjelper på deg da, hvor mange mg magnesium tar du? Viktig at du tar de på kvelden før du legger deg.

Tar 600mg, men har ikke tatt de på kvelden...tatt de til middag, får prøve på kvelden istedet da.

Skrevet

Tar 600mg, men har ikke tatt de på kvelden...tatt de til middag, får prøve på kvelden istedet da.

Du får prøve det, håper det hjelper :-)

Skrevet

Be mannen om å gi deg en ordentlig leggmassasje på kvelden. For meg hjelper det veldig at mannen masserer knutene i leggene grundig og med god styrke. Ingen behagelig massasje, men det holder leggkrampene unna....:)

Skrevet

Tusen takk for tips! Starter med massasje før jeg legger meg tenker jeg. Mannen blir nok med på den, istedenfor at jeg vekker han midt på natta og ber om massasje da....

Skrevet

Går til kiropraktor, og ble kvitt det på første behandling!

Skrevet

Jeg fikk rådet om å legge to stålkniver under overmadrassen i senga. Funka, å har ikke hatt strekk siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...