Gå til innhold

Noen som har erfaring med 4me fusion + ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på Carena easy, men så så jeg denne og lurte litt på den istedenfor. Erfaringer noen?

Skrevet

Det er en kjempefin vogn, vi har den som reisetrille. Regner med det er det du kanskje tenker på. Den er rett og slett genial og tåler mye.

Vår er brukt på mange turer og er fortsatt like fin. Den er lett å trille og du kan også så og si legge den helt ned, noe som er fint når man reiser med babyer som skal ligge flatt.

Vi er hvertfall superfornøyd med vår :)

Skrevet

Vi hadde Carena Lieback Lux og var absolutt ikke fornøyd. Veldig tung å kjøre. Nå vet jeg ikke hvordan Carena Easy er i forhold da. Sånn sett ville jeg nok gått for 4me fusion.

Ellers kan jeg anbefale Chicco Liteway som trille. Vi kjøpte den etter vi solgte lieback lux, og er superfornøyde!

Skrevet

Genial på hardt, flatt og forholdsvis glatt underlag (asfalt, fliser, osv). Egner seg ikke godt på brosteiner og er helt krise om du skal trille på gressplener, stier o.l. Lett å håndtere, superliten når den er slått sammen, enkel å få med seg, god å trille (på rett underlag altså). Tjah. Vi er ganske fornøyde:)

Skrevet

Hmm, hele gågata her er brostein, så det er litt dumt da iom at det er lett trille til byen og kjøpesenteret jeg ønsker. Vet ikke hvordan Carena'en blir i forhold, men lurer på om den har større hjul...men om det har noe å si aner jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...