Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Vi skal til Kroatia i sommer, men lurer litt på å kombinere det med å se litt av Bosnia også. Noen som har vært der og kan anbefale noen fine steder, severdigheter eller har noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har vært i Bosnia og i Serbia, Monte Negro, Makedonia etc. Kan virkelig ikke anbefale noen av desse landene som ferieland. Det er fint på Adriaterhavskysten, men det er ikke fint på innlandet på Balkan. Det er skitten, det er møkkete toaletter, man er redd for matforgiftning, det er helt texas på veiene, ikke trygt å kjøre. Det er innland og atter innland, mye skoger og øde land, kan ikke anbefale noen av desse stedene som et feriested for en barnefamilie.
Rds Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Syntes Bosnia var fint jeg. Men de har jo ikke kystlinje. Sarajevo har mye en vanlig by med litt størrelse har. og mat og drikke er kjempe billig! Men ville først og fremst dratt dit for historiens del. Sett landet osv. Spiste normalt når jeg var der og var ikke redd for matfirgiftning mer enn i feks synden
Rds Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har forresten noia for offentlige toalett men greide fint å tisse i hull i bakken do;) men hotellene som er nye og har flere stjerner har fine rom og toalett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå