Gå til innhold

Søvnløss men babyen sovner bra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er plager med å være våken på natta men babyen sovner godt ved siden av dere???

Har hatt flere dager av nesten ingen søvn gjennom natta.............. tre timer på strekk uten søvn da babyen må mattes og etterpå kan jeg fremdeles ikke sove!!!!!

Født for 6 dager siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Ja... dessverre!

Jeg sovner gjerne fint på kvelden, men når babyen skal ha mat første gang er jeg lys våken. Han sovner som regel med en gang, mens jeg ligger ved siden av å ser i taket. Utrolig slitsomt, og kjenner at jeg "stresser" litt med å forsøke og sove.

Er på min 4. mnd med dette straks, og håper snart det gir seg!

Skrevet

Ja... dessverre!

Jeg sovner gjerne fint på kvelden, men når babyen skal ha mat første gang er jeg lys våken. Han sovner som regel med en gang, mens jeg ligger ved siden av å ser i taket. Utrolig slitsomt, og kjenner at jeg "stresser" litt med å forsøke og sove.

Er på min 4. mnd med dette straks, og håper snart det gir seg!

Jeg tror jeg husker du fram BIM.... bor du i Spikkestad?

Jeg bor i Røyken og har fått en gutt til ;)

Fikk smertestillinger fra jordmor i går som hjelpet meg å sove i går kveld. Har så mye vondt over hele ryggen!!! Skal ta en varmeflaske til sengs i kveld som hun også anbefalt.

Skrevet

Det tar meg en stund å sovne igjen etter mating. Men hun ber stort sett ikke om mat før 5.30-6.30 og det er ikke lett å sovne på den tiden uansett, det er jo nesten morgen..

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Stemmer at jeg bor på Spikkestad, og jeg har fått min første gutt :)

Koselig å høre at din lille har kommet, men ikke noe morsomt med vondt i ryggen og søvnløse netter. Håper det blir bedre med tiden!

Skrevet

Det har blitt bedre de siste 2 kvelder med hjelp av paracet og varmeflaske. Håper det fortsetter ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...