moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har kjøpt meg en ny herlig myk softshell kåpe, men føler liksom at jeg må ha litt fine klær og sko til den. Passer seg liksom ikke til bhg levering i joggebukse og joggesko hehe Har aldri tenkt over det før jeg fikk en selv da, har bare hatt ullkåpe og den brukes bare til fint likevel Men hva med pumps, pensko og fine sandaler, ser det dumt ut med litt åpne sko til ei kåpe? Passer det best med støvletter til?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Hm...har aldri hørt om softshell kåpe før. Hvordan ser den ut? Har du evt.link til bilde av den? Ble litt nysgjerrig nå.
Magia Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg forbinder kanskje ikke softshell med type "fin" kåpe som ikke passer med joggesko. Mulig det bare er meg. Jeg går med svart trenchcoat-aktig kåpe og converse innimellom og føler meg knall, så jeg er kanskje ikke den beste til å svare
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Nei jeg går ikke med jåpe og joggesko. Kåpe og heler, kåpe og støvletter, kåpe og pensko, men ikke ullkåpe og åpne sko. Altså jeg gjør ikke det, men prøv foran speilet og se hva du syntes
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2012 Nei jeg går ikke med jåpe og joggesko. Kåpe og heler, kåpe og støvletter, kåpe og pensko, men ikke ullkåpe og åpne sko. Altså jeg gjør ikke det, men prøv foran speilet og se hva du syntes Hehe nei de åpne skoene hadde i så fall vært til softshell kåpa
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 http://www.bergans.no/produkter/default.asp?liste=bekledning_liste&MenyID=15010&page=bekledning_detalje&ID=1166&byttbilde=black&ml1=1&ml2=1 Her er link til kåpa
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 http://www.bergans.n...ack&ml1=1&ml2=1 Her er link til kåpa Definitivt en joggesko-kåpe. Jeg også vil ha...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 http://www.bergans.n...ack&ml1=1&ml2=1 Her er link til kåpa Syns det ser ut som en "joggesko-kåpe". En fritidskåpe til turbruk og slikt. Ikke en "pensko-kåpe"
Mrs. Bouquet Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Nei, jeg gjør ikke det. Men om det blir helt feil kommer ann på både kåpa og joggeskoene.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Herregud, ble helt forelska i den mørkeblåe med striper. Hadde jeg bare hatt mere penger... Men tilbake til kåpen. Jeg forbinder ikke den type kåpe som finkåpe og hadde glatt gått med vanlig klær til den. Så for min del så syns jeg at du fint kan gå med joggesko til den.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Kunne gjort det det til kåpen, det var lit mer turjakke for min del Kunne gått med joggesko til den, men ikke høye heler
LeTwinsA Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Nei, Men etter å ha sett kåpa - definitivt kunne jeg brukt den med joggis Spes nike shox med rosa striper
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har siklet på den leeenge, men kjøpte vårjakke til Bergans etter jul og de koster jo litt så måtte vente til jeg fikk et godt tilbud. Hadde jærdager eller noe her vi bor med 25% på hele intersportbutikken og da kunne jeg ikke holde meg Er faktisk veldig glad over den, selv om det bare er en jakke/kåpe hehe Den er så myk og herlig :D
SiriViri Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Jeg bruker converse og Nike shox til kåpe (ull kåpe), men så bruker jeg det også til blazere. Hatt mye vondt i rygg, så hæl er kun på byen og på kontoret Denne kåpen ville jeg ha hatt problemer med å bruke hæl til faktisk, og jeg ville heller ikke hatt den på kontoret fordi den ser veldig avslappet ut. Definitivt ingen problem med joggis!
mam <3 Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har en lignende sak og den bruker jeg joggesko til. Men den er også så fin at den på sett og vis går til høye hæler også (men ikke typiske pensko)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #17 Skrevet 7. juni 2012 Tror du kan prøve deg frem og se hva som passer. Den type jakke tror jeg kan passe til forskjellig type skotøy. Eller det er vel skotøy som skal passe til jakken. Anyway, den var utrolig lekkert da
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 7. juni 2012 Nei, Men etter å ha sett kåpa - definitivt kunne jeg brukt den med joggis Spes nike shox med rosa striper Haha akkurat det har jeg Svarte nike shox med rosa sånne under hælen og rosa nike merke
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #19 Skrevet 7. juni 2012 Nei, Men etter å ha sett kåpa - definitivt kunne jeg brukt den med joggis Spes nike shox med rosa striper Haha akkurat det har jeg Svarte nike shox med rosa sånne under hælen og rosa nike merke Ha ha I know Blir supert sammen det
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #20 Skrevet 7. juni 2012 Nei, Men etter å ha sett kåpa - definitivt kunne jeg brukt den med joggis Spes nike shox med rosa striper Haha akkurat det har jeg Svarte nike shox med rosa sånne under hælen og rosa nike merke Ha ha I know Blir supert sammen det (Du svarte meg på en tråd om hva folk har på seg på fritiden - remember? - jeg er ikke er stalker .... haha )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #21 Skrevet 7. juni 2012 Det blir feil med pensko til den kåpa, joggesko passer utmerket. Bruker joggesko til kari trå kåpa mi, bruker støvletter eller pensko til kashmir kåpa mi. Skjønner? Den kåpa der blir jo forresten helt feil å bruke på sommeren, passer på høsten og vinteren om noenting, syntes forøvrig at kåpa var temmelig støgg, men det var jo ikke spørsmålet ditt, men den er sikkert praktisk og grei å bruke sånn i hverdagen.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. juni 2012 #22 Skrevet 7. juni 2012 http://www.bergans.n...ack&ml1=1&ml2=1 Her er link til kåpa Den var super fin... jeg vil også ha Og ja, definitivt joggesko!
prikkete_kjole Skrevet 7. juni 2012 #23 Skrevet 7. juni 2012 Dette er jo en sportsjakke! Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være feil med joggesko til.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #24 Skrevet 8. juni 2012 Nei, Men etter å ha sett kåpa - definitivt kunne jeg brukt den med joggis Spes nike shox med rosa striper Haha akkurat det har jeg Svarte nike shox med rosa sånne under hælen og rosa nike merke Ha ha I know Blir supert sammen det (Du svarte meg på en tråd om hva folk har på seg på fritiden - remember? - jeg er ikke er stalker .... haha ) Og det husker du!? Hehe
MillaCamilla Skrevet 8. juni 2012 #25 Skrevet 8. juni 2012 http://www.bergans.no/produkter/default.asp?liste=bekledning_liste&MenyID=15010&page=bekledning_detalje&ID=1166&byttbilde=black&ml1=1&ml2=1 Her er link til kåpa Jeg har den hvite med grå ruter og bruker definitivt joggesko til den. Er jo en litt sporty kåpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå