Hilde35 Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Noen som har fått time til igangsetting som har blitt utsatt ? Er skikkelig lei nå, så håper å "bli ferdig" i løpet av helga.
toband Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 krysser fingrene for at du blir snart ferdig! Lykke til!!
Tigerpote Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Hvor langt er du over da? Jeg får ikke lov til å gå mer enn en uke over tiden, eller det blir 8 dager til meg fordi dag sju er på en søndag. Forrige svangerskap hadde jeg overtidskontroll en uke over termin, og kunne blitt igangsatt da, men jeg ble rådet til å vente så jeg ventet. Og ventet. Til ingen nytte.
Hilde35 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2012 Er 11 dager over i morgen, så i teorien får jeg ikke gå lenger. Men jeg tenkte hvis det var fullt på føden... Bollefrua: takk for det...håper det jeg ogdå
Tigerpote Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Oi, nei men da må du da få føde Kan ikke tenke meg annet. Lykke til!
Hilde35 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2012 Takk for det. :-) håper å komme hjem med prinsen i helga...
Bamsemams74 Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Håper det går som du ønsker Hilde:) Du har ventet lenge nok nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå