Tigerpote Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 hun ikke fikk til å strippe meg Vondt var det uansett da hun prøvde. Æsj, da frykter jeg igangsatt torturfødsel igjen! BLÆ
Mamma til tre gutter Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 eg og var til jordmor i går.. og fekk beskjed om at eg hadde umodne forhold.. men holder meg rolig av den grunn.. har to fødsler bak meg og dei starta av seg sjølv... vil tru at denne karen her og finner på å starte det med rier.. masse lykke til
Leirha Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Uffda.HVordan har det vært de andre gangene da? Har du vært umoden så kort før da også?
Mummy to 3 little boys Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 http://acupuncture.rhizome.net.nz/downloads/Acupressure.pdf Acupressure hjelpet meg mye.
Tigerpote Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg var fullstendig umoden sist også, og ble satt i gang 15 dager over termin. Blir satt i gang 8 dager over termin denne gangen da, fordi dag 7 er på en søndag. Takk for svar! Akupunktur har jeg rett og slett ikke råd til nå om dagen...
Håpefull38 Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ble kontrollert da jeg ble innlagt på mand. Var veldig umoden. Livmortappen var hard og langt bak. Hadde 1cm åpning. Ble strippet og fikk masse kynnere og mensenmurringer etterpå. Regnet med at det kanskje var blitt mere modent på tirsd. Det var det ikke. Onsd hadde det heller ikke blitt noen forandring til tross for økende aktivitet og kraftige kynnere. Hun strippet meg på nytt. Sa hun nå fikk presset inn 2 fingre. I dag sjekket de ikke modning, men ved ctg hadde jeg regelmessige og hyppige kynnere. Det har fortsatt etterpå. Vet ikke om det er dette som er maserier? Hvis det ikke skjer noe av seg selv, så blir jeg satt i gang med ballong på termindagen på søndag. Måtte det starte opp i morgen! Er jo lov å håpe Håper det plutselig er modent hos deg også så vi slipper ekstra smerter
HeidiL Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Med snuppa var jeg så umoden på kontroll tre dager før termin at jordmor ikke hadde kjangs til å nå livmorhalsen engang. Slimproppen gikk på kvelden og kvelden etter var hun ute så jeg gikk i alle fall fra sykt umoden til fødsel av meg selv på kort tid
HeidiL Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Jeg var fullstendig umoden sist også, og ble satt i gang 15 dager over termin. Blir satt i gang 8 dager over termin denne gangen da, fordi dag 7 er på en søndag. Takk for svar! Akupunktur har jeg rett og slett ikke råd til nå om dagen... Tigerpote - synes jeg husker deg fra sist gang jeg var her inne Er bare innom og sniker fra 2.tri foreløpig, men tenkte jeg skulle gi litt håp,da, for var så lei meg selv da hun ikke klarte å strippe meg. Håper du går i fødsel av deg selv snart snuppe nr to her får vente til oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå