Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble ikke noe fødsel på tirsdagsnatta, riene dabbet av, og siden mini har det som plommen i egget ble jeg ikke satt igang. jeg ble liggende til observasjon pga høyt blodtrykk men er hjemme på perm til i morgen. før jeg drog hjem i 13 tiden ble mormunnen tøyd, noen som har erfaring med om tøying av mormunnen setter igang rier? foreløpig har jeg kun litt murringer.. vil han skal komme nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det samme ble gjort på meg i går, fikk veldig med kynnere hele kvelden men i dag har det vært stille, har litt smerter i kveld så er litt spendt på om det er rier på gang eller luft smerter, hehe. Skal tilbake for en ny runde tøying i morgen om det ikke skjer noe i kveld :) ønsker veldig at det skal skje noe nå, det er siste frist for og føde vaginalt denne helgen ellers så blir det ks neste uke:( Og har ikke lyst til det.

Skrevet

Jeg ble strippet uke 39+2 og slimproppen gikk 12 timer etterpå!!! Hadde masse kynnere some ble sterkere dagene etter. Babyen var født på termin dagen 40+2. Dagene før hadde jeg myyyyyeee sterke kynnere når jeg gikk eller stått men dampnet hele tiden når jeg hvillet meg.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...