Gå til innhold

Nedtelling til KS i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis alt går etter plan, så i morgen på dette tidspunktet er jeg blitt tobarnsmor :) Helt utrolig hvor fort det har gått. Satt jo her og telt ukene til ultralyd isted, og nå er babyen snart ute :)

Alt, eller nesten alt på plass, funnet frem i dag badebalje og stellemate etter storesøster, fikk til og med klippet håret :) ( akkurat det var ikke det viktigste, men det trengtes sårt, og føles deilig ut når jeg vet at det blir lite tid til egen pleie snart :)) en del små ting som kan ikke overlate til mannen, for da blir ingenting gjort , he he . Mannfolk , ja.

Litt spent, litt nervøs, men mest av alt utrolig glad. Akkurat nå så ville jeg helst glemt alt jeg kan om kirurgi, og være bare vodrende mor , bare stole på at de på Ahus er dyktige og venlige og kommer til å passe godt på oss begge. De er jo det helt sikkert også, bare at jeg klarer ikke helt å plassere meg selv på " den andre siden " . Yrkeskade, ja :)

Nå er det på tide å slappe av og nyte de siste timene . Måtte bare dele de tankene med noen . Takk for at dere giddet å lese det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter fremdeles, men håper det snart er min tur. :-)

Lykke til imorgen!

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

Lykke til!!! :-)

Skrevet

Lykke til imorgen!

Oi, venter du ennå ? På hvilket sykehus da ? Krysser fingre og tær at det skjer snart !

Skrevet

Lykke til imorgen!

Oi, venter du ennå ? På hvilket sykehus da ? Krysser fingre og tær at det skjer snart !

Haukeland.... Dårlig dag for KS tydeligvis. ;-) Men bedre enn å vente til mandag! De har sagt jeg snart skal inn nå, er utrolig spent!

Skrevet

Lykke til imorgen!

Haukeland.... Dårlig dag for KS tydeligvis. ;-) Men bedre enn å vente til mandag! De har sagt jeg snart skal inn nå, er utrolig spent!

Bra at de holder på ennå, jeg glemte å spørre når på dagen slutter dem å ta inn planlagte KS på Ahus.. Det er jo veldig greit å bli tatt i kveld for din skyld,men stakkar han som er der med deg og venter hel dag , slitsomt dette og ! Med hele familie på vent ..

Krysser fingre for dere , masse lykke til , nå er det ikke lenge ! ;/)

Skrevet

Lykke til :)!! Er i uke 35 selv, og hååååååper å unngå KS, har ei lita jente i seteleie, men jordmor mener ho ennå har god tid å snu seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...