mamma til s@lma Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Hvis alt går etter plan, så i morgen på dette tidspunktet er jeg blitt tobarnsmor Helt utrolig hvor fort det har gått. Satt jo her og telt ukene til ultralyd isted, og nå er babyen snart ute Alt, eller nesten alt på plass, funnet frem i dag badebalje og stellemate etter storesøster, fikk til og med klippet håret ( akkurat det var ikke det viktigste, men det trengtes sårt, og føles deilig ut når jeg vet at det blir lite tid til egen pleie snart ) en del små ting som kan ikke overlate til mannen, for da blir ingenting gjort , he he . Mannfolk , ja. Litt spent, litt nervøs, men mest av alt utrolig glad. Akkurat nå så ville jeg helst glemt alt jeg kan om kirurgi, og være bare vodrende mor , bare stole på at de på Ahus er dyktige og venlige og kommer til å passe godt på oss begge. De er jo det helt sikkert også, bare at jeg klarer ikke helt å plassere meg selv på " den andre siden " . Yrkeskade, ja Nå er det på tide å slappe av og nyte de siste timene . Måtte bare dele de tankene med noen . Takk for at dere giddet å lese det !
Mor Stratos Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Jeg venter fremdeles, men håper det snart er min tur. :-) Lykke til imorgen!
mamma til s@lma Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg venter fremdeles, men håper det snart er min tur. :-) Lykke til imorgen! Oi, venter du ennå ? På hvilket sykehus da ? Krysser fingre og tær at det skjer snart !
Mor Stratos Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg venter fremdeles, men håper det snart er min tur. :-) Lykke til imorgen! Oi, venter du ennå ? På hvilket sykehus da ? Krysser fingre og tær at det skjer snart ! Haukeland.... Dårlig dag for KS tydeligvis. ;-) Men bedre enn å vente til mandag! De har sagt jeg snart skal inn nå, er utrolig spent!
mamma til s@lma Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2012 Jeg venter fremdeles, men håper det snart er min tur. :-) Lykke til imorgen! Oi, venter du ennå ? På hvilket sykehus da ? Krysser fingre og tær at det skjer snart ! Haukeland.... Dårlig dag for KS tydeligvis. ;-) Men bedre enn å vente til mandag! De har sagt jeg snart skal inn nå, er utrolig spent! Bra at de holder på ennå, jeg glemte å spørre når på dagen slutter dem å ta inn planlagte KS på Ahus.. Det er jo veldig greit å bli tatt i kveld for din skyld,men stakkar han som er der med deg og venter hel dag , slitsomt dette og ! Med hele familie på vent .. Krysser fingre for dere , masse lykke til , nå er det ikke lenge ! ;/)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Lykke til !! Er i uke 35 selv, og hååååååper å unngå KS, har ei lita jente i seteleie, men jordmor mener ho ennå har god tid å snu seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå