Gjest Mammantil2prinser Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Nå vet jeg ikke om dere er her inne enda da, men tenkte jeg skulle komme med en føreløbig oppdatering Dere tre har alle spått at dere fikk opp jente på meg å i følge UL i uke 13 så røpet legen at det var en jente. Vi skulle jo ikke vite kjønn og tar det med en klype salt siden det var så tidlig, men ville bare si at jeg synest det er helt utrolig at alle dere tre har fått opp samme kjønn som det kaaanskje viser seg å være! Det er jo kjempestilig å så lurer jeg bare på en ting til, om dere kanskje ser noe angående fødsel/baby. Kommer den før termin eller etter? å hvor stor blir baby ca? Tusen takk til dere som faktisk har tatt dere tid til å spå meg!
chic@ Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Hei :-) Jeg er ikke så ofte her, pga mye jobb , men titter innom. Jeg får opp bare "rundt termin" , så jeg tolker det som rett før eller rett etter ( altså max 2 dager pluss minus). Str på bebisen får jeg ikke opp...tja ca 3000gram. Lykke til videre i svangerskapet Klem Chic@
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Hei :-) Jeg er ikke så ofte her, pga mye jobb , men titter innom. Jeg får opp bare "rundt termin" , så jeg tolker det som rett før eller rett etter ( altså max 2 dager pluss minus). Str på bebisen får jeg ikke opp...tja ca 3000gram. Lykke til videre i svangerskapet Klem Chic@ Tusen takk for svar! Forstår jo det, dere har jo et liv som oss andre dere også Spennende å se nå, fødte før sist graviditet pga svangerskapsforgiftning og fikk en gutt på 3130gr, 48cm og 34(35) rundt hodet og han gikk ned til 2880 så han var ikke så stor. Er redd for at denne gang skal jeg få en "plog" på 4kg, men håper kanskje det slektes litt av storebror og h*n blir akuratt passe stor:) Han en fin kveld:)
-mtp- Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 hei.. kan eg få fødsels dato på dere begge 2 og er ikke så treff sikkerpå cm og gram men om du legger til deres vekt og lengde (før graviditet ) kan eg mulig treffe best
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 hei.. kan eg få fødsels dato på dere begge 2 og er ikke så treff sikkerpå cm og gram men om du legger til deres vekt og lengde (før graviditet ) kan eg mulig treffe best Jada, er jo bare gøy å høre:) forventer ikke at du/dere skal treffe blink:) Jeg er født 14.10.91, 164 høg og 82kg:/ før fødsel Han er født 10.10.78 180 høg og 75-76 kg. Ser du kanskje når baby Meller ankomst også i forhold til termin 1.12.12? Tusen takk at du bruker din tid på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå