Symbio Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Hvor mange har vært på tidlig ul og fått beskjed om at enten så ligger det an til en sa, eller så er du kortere på vei enn du selv tror ~~ og så på neste ul er det faktisk fullt av liv og du var kortere på vei enn du selv trodde? Håper selvsagt på solskinnshistorier, men vil høre fra de det ikke fikk bra med også.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 jeg har opplevd begge deler, 1 gangen jeg var på tidlig ul var i uke 6 å da så di kun en mørk sekk å ikke noe mer så måtte tilbake 1 uke etterpå å da så di plommesekk å 1 uke etter d så var d et lit frø også men men,blodannsamling rundt så måtte tilbake 2 uker etterpå å da var blodet borte vekk på en merkelig måte for jeg hadde ikke hatt blødning å frøet var begynnt å vokse me et bankende hjerte gangen etter så fant di bare en sekk uten noe inni å 2 uker etterpå så var d fortsatt bare 1 sekk uten noe i å 2 dager etterpå så endte d me blødning så d gikk ikke så bra! krysser fingrer for deg kan vær litt tidlig for din del enda å at den lille er i en slags dvale også plutselig går d rette veien!
Satya Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Sånn var det med meg. Var på ul 6+4 etter blødning - ikke hjerteslag (er ICSI, så jeg VET det var 6+4). 7+0 var alt i skjønneste orden, hjertet slo og fosteret var synlig, men noen dager mindre enn 7+0. Nå er jeg 9+4 og har stadig småblødninger, så jeg vet jo ikke om dette er en solskinnshistorie eller ikke . Men da er vi litt i samme båt! Skal på ny ul på mandag og håper nok en gang å bli beroliget da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå