Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å åpne en link for oss prøvere i juni.

Vi har prøvd siden april, men TR har kommet to ganger. Skuffelsen var størst første gang, håpet så veldig... Andre gang trodde jeg ikke jeg var gravid, så tok det bedre. Brukt CB tester for EL denne mnd og testet pos 5.6 så nå er det bare å krysse fingrene for at alle gode ting er tre... IKM 17.6 kommer til å bli laange dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

IKM 24 juni her.

Skrevet

IKM i morgon, men antydning til blødning i dag, så ser mørkt ut her :( har liksom ikkje fått ordentleg mens etter eg slutta på pillen i mars. Men har jo tegn til både eggløysing og PMS, så funderer på om syklusen er oppe og går eller ikkje...? :)

Skrevet

Jeg har vanligvis syklus på ca 30 dager, men nå er jeg på dag 57 og ingen mens. Har tatt to g-tester, men niks, er ikke gravid. Så da vet jeg ikke helt hva jeg kan forvente. Men jeg er jo en prøver hele tiden egentlig. :-)

Skrevet

Utrolig 2011; tatt test hos lege, hørt om flere som ikke får positiv på hjem tester. Krysser fingre

Mithilia: satse på at det ikke kommer noe mer blødning ;) lykke til

Skrevet

Utrolig 2011; tatt test hos lege, hørt om flere som ikke får positiv på hjem tester. Krysser fingre

dersom det eg får blødning, er det vel mensen, så då får ein vel håpe på neste runde.. :) Jaja :)

Skrevet

Da krysser vi i så fall fingre og bedre lykke neste gang :)

Skrevet

Har hatt 35 og til og med 70 dagers syklus i år, så tror vel ikke jeg er gravid egentlig. Bør vel få en sjekk på syklusen min, men venter til høsten. Vil ha en sommer uten å tenke for mye på slikt. Slappe av og kose oss tenker vi. :-)

Skrevet

Så kjedelig med sånne tullete sykluser. Vanskelig å beregne EL...

Skrevet

Så kjedelig med sånne tullete sykluser. Vanskelig å beregne EL...

Ja, det gjør det helt umulig. Har stort sett ganske stabil mens, men plutselig hopper det over en kan det virke som. Får se hva som skjer utover høsten. Skal iallefall prøve litt mer for å si det sånn... ;-) Og skjer det ikke noe da får vi ta en tur til legen.

Har du barn fra før?

Skrevet

Sikkert lurt. Vi har ikke barn fra før, men veldig klare nå. Vært babyboom i min vennekrets et par år nå, og nå begynner det i sambo sin gjeng også ;) prøvd lenge?

Skrevet

Sluttet på pillen i jan./feb. i fjor, og ble gravid nesten med en gang. Mistet i mai, og har håpet på klaff igjen siden da. Men hverdagen har vært litt hektisk, så prøvinga har liksom vært litt av og på. Men blir nok litt mer nå fremover for å virkelig prøve å få en til. :-) Har ei lita på 2 år fra før.

Mine venner har enten gjort unna ungene for noen år siden eller så har de ikke fått ennå. Og vi er alle i slutten av 30-årene. Noen som har det litt mer travelt enn andre da. :-)

Skrevet

Vi prøver , og jeg håper det har klaffet:) Venter mensen rundt den 20-22juni.. Så litt tidlig og ta en test enda.. Utrolig lang denne vente tiden :(

Lykke til til alle sammen :)

Skrevet

Vi prøver , og jeg håper det har klaffet:) Venter mensen rundt den 20-22juni.. Så litt tidlig og ta en test enda.. Utrolig lang denne vente tiden :(

Lykke til til alle sammen :)

Har eggløysing på det tidspunktet, og håper på klaff då... Lykke til! Merker eg blir litt riven med, for då eg slutta på pillen i mars, var me einige om at dette skulle me iKKJE stresse med, men eg tenker på det stadig. Har såå lyst til å snakke i vei med sambo, men han deltar liksom ikkje. Trur kanskje ikkje han veit kva han skal svare, men likevel....

Skrevet

Nei er ikke så lett og ikke bli riven med;) Ser det med sambo. Tror ikke de bryr seg på samme måte som oss... :)

Men så lenge de stiller opp og tar vare på oss de 9mnd, så skal han få lov og ikke blande seg så mye no mens vi prøver ;) hehe

Lykke til :)

Skrevet

Hehe stakkars gutter og innimellom, blir mye snakk om EL, mens, symptomer, tester. Hehe, sambo her er heldigvis veldig delaktig. Da i forhold til hva man kan forvente ;) jeg går jo i en egen liten baby verden da, ler litt av meg selv. Man blir litt tullete.... Vil så veldig at det skal klaffe.... Huff, enda noen dager til jeg kan teste :/

Skrevet

Mhm, eg veit jo at sambo har lyst på baby, men har har aldri vore den store snakkaren, så eg kan vel ikkje forvente at han plutselig skal ha ekstremt mykje å sei på dette emnet heller. Er vel helst eg som les, funderer og styrer på. Det er kjekt det der med testinga, men samtidig blir ein jo lettare sprø av å gå sånn å vente, kjenner meg igjen. Eg har klart å ikkje bli så skuffa når det negativet resultatet kjem, men litt skuffa blir ein jo. Håpar spira sitt som eit skudd for oss alle! :D

Skrevet

Jeg har også ikm nå i juni. Håper på full klaff, og venter og venter på å begynne å teste. Er jo så spennende :)

Skrevet

Vet dere når dere har eggløsning eller tester dere på noen måte? Er vel kanskje ganske greit hvis man har regelmessige sykluser. Når begynner dere å teste for å se om dere er gravide da?

Jeg har aldri testet eller målt for eggløsning, så er helt grønn på hva det går ut på, men ser jo her på forumet at det er ganske mange som måler og tester. :-)

Skal på fest i helga, og lurer på om jeg skal ta en ny g-test ( tatt to tidligere) - just in case. 9 uker siden forrige mens i dag, men ingen g-symptomer.

Kjipern!

Lykke til til alle juni-prøvere! :-)

Skrevet

Ta ein test, det ville eg i allefall gjort..men er jo rart at det har gått så lenge sidan sist mens... Har du snakka med lege om det? Eg har ikkje testa EL, men tenker å gjere det denne perioden, berre for å sjekka at eg faktisk HAR EL. Slutta på pillen i slutten av mars, men synest framleis at mensen er litt rar, varer kort og blør lite. Då eg gjekk på pillen blødde eg jo ein god del, det var vondt og varte i 5 dagar, mot 2-3 nå.... Rart;)

Kos deg på fest uansett!

Skrevet

Ta ein test, det ville eg i allefall gjort..men er jo rart at det har gått så lenge sidan sist mens... Har du snakka med lege om det? Eg har ikkje testa EL, men tenker å gjere det denne perioden, berre for å sjekka at eg faktisk HAR EL. Slutta på pillen i slutten av mars, men synest framleis at mensen er litt rar, varer kort og blør lite. Då eg gjekk på pillen blødde eg jo ein god del, det var vondt og varte i 5 dagar, mot 2-3 nå.... Rart;)

Kos deg på fest uansett!

Vanskelig å forstå seg på denne kvinnekroppen. :-)

Etter SA i mai i fjor har jeg stort sett hatt regelmessig mens (rundt 30-35 dager), men i jan./mars var det 70 dager imellom en gang. Så da kan det jo være det samme nå. Men helt umulig å finne ut når man har EL da.

Spurte legen om råd når jeg traff henne på ktr. med dattera mi, og hun sa at det gikk an å få medisiner for å få flere eggløsninger. Hvis det fortsetter med ustabile sykluser skal jeg få en time, men venter til utpå høsten en gang.

Hvordan tester du el? Er det med strimler? Som sagt - kan ikke noe om det for har ikke hatt problem med å bli gravid før. :-)

Skrevet

Jeg testet for EL denne mnd, har hatt regelmessige sykluser siste tre mnd på 26 dager. Begynte å teste på dag 10 etter mens start og testet pos dag 12. Hadde da tydelig vondt i nedre del av magen og mye el slim. Aldri prøvd å ta temp. Jeg brukte clearblue tester som viser et smil når man har EL. De er dyre på apotek. Anbefaler deg å bestille på nett. Lykke til ;)

Skrevet

Ikm fredag som var. 5 dager siden. Ingen mens, negativ test. Blir gal av dette :P

Skrevet

Tenker å teste med strips, som eg har kjøpt på nett. Dei er billige, men eg har tegn på EL dei siste periodane, så trur jo at akkurat det er i orden, men veit jo aldri.

Skrevet

Jeg sjekket med test mest for dobbeltsjekk. Har de siste gangene (fordi jeg er obs på det) kjent veldig godt eggløsningen. Men i og med vi ikke har truffet, så var det greit med test. Så spent nå. Tenkte å ta første g test på lør...

Håpefull, hvordan går det med deg? Testet mer? TR kommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...